varesh-sport.com : نیم فصلی که گذشت را چطور دیدی؟

ابتدای فصل و در زمان آقای دینورزاده امتیازات زیادی را به دلایل مختلف که یکی از آن ها بدشانسی بود از دست دادیم وگرنه ما می توانستیم در یکی دو بازی از جمله استقلال و تراکتور به نتایج بهتری دست پیدا کنیم . بعد از آمدن آقای قاسمپور تیم رفته رفته توانست خودش را پیدا کند و به نتایج خوبی دست پیدا کند و در جدول روند صعودی را در پیش بگیرد. در جام حذفی هم خوب نتیجه گرفتیم اما به هر حال با توجه به برخی اتفاقات نتوانستیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

 

varesh-sport.com : در برهه ای از نیم فصل دچار یک بیماری عجیب شدی و بعد از آن کمتر فرصت حضور در بازی را پیدا  کردی… از شرایط خودت در نیم فصل اول بگو.

بازی اول نیم فصل را که به دلیل محرومیت نمی توانستم بازی کنم و بعد از آن در تمام بازیها حضور داشتم به غیر از بازی با مس که آقای دینورزاده من را به دلیل تنبیهی یا هر چیز دیگری روی نیمکت نشاند! بعد از بازی مس بود که دچار بیماری عجیبی شدم که بیشتر از 3 هفته حتی نمی توانستم غذای خوبی را بخورم و به جز آب و نهایتا سوپ چیزی نمی خوردم که این باعث شد بدنم ضعیف شود و وزنم هم پایین بیاید و نتوانم تمرین انجام دهم .فکر می کنم حدود 4-5 مسابقه ای را تا قبل از بازی با فولاد خوزستان اصلا شرایط تمرین کردن را هم نداشتم و به کل از شرایط بدنی و تیمی خارج شده بودم . این اتفاق در زمانی به وقوع پیوست که آقای قاسمپور به تازگی به تیم آمده بودند و تیم هم نتایج خوبی را کسب کرده بود.

بازی با فولاد چون به تازگی در تمرینات حضور پیدا کرده بودم در لیست نبودم و بازی با ملوان هم آقای قاسمپور گفتند که با توجه به زمین شرایط این را نداری که از ابتدا بازی کنی تا اینکه در دیدار جام حذفی مقابل نفت حضور کامل و 120 دقیقه ای را داشتم اما بعد از آن بازی با پرسپولیس را بازی نکردم که واقعا از این مسئله ناراحت شده بودم و به هر حال یک سری حواشی ای در این خصوص به وجود آمد .
 
 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : پس اینکه می گویند در آن برهه با آقای قاسمپور مشکل پیدا کردی درست بود.

از آنجایی که خیلی دوست داشتم در بازی برابر پرسپولیس بازی کنم و انگیزه خاصی داشتم بعد از بازی ساکم را برداشتم و رفتم که آقای قاسمپور گفتند که من دیگر در تیم نباشم اما به هر حال با مخالفت آقای عابدینی این مسئله منتفی شد.

آقای قاسمپور در آن بازی تعویض نکرد و این تصمیمی بود که ایشان به هر دلیلی به عنوان سرمربی تیم گرفته بودند. ببینید ایشان هم انسان درستی هستند و هم مربی خوبی هستند حالا چون من را در یک بازی به میدان نفرستادند یا اگر در 4 بازی به میدان نفرستد دلیل نمی شود بگویم مربی خوبی نیستند و یا با من مشکل دارند . من فقط دلیل شخصی ام این بود که در آن بازی انگیزه زیادی داشتم و به همین علت طبیعی بود که ناراحت شوم اما شاید رفتار من هم غیرحرفه ای بود.

البته این را هم بگویم من بعد از مریضی ام به غیر از بازی برابر پرسپولیس در سایر بازیها بازی کردم و یک بازی مقابل ذوب آهن را به دلیل سه اخطاره بودن نبودم و اگر هم گاهی کمتر بازی کردم شما باید این را هم حساب کنید که در این پست ما 7-8 هافبک داریم و طبیعی است که به ترکیب تیم برنده زیاد دست برده نشود .

 

 

varesh-sport.com : در یکی از نظرسنجی های وارش اسپرت که در یکی دو روزنامه و چند پایگاه خبری بازخورد داشت،محمد آبشک به عنوان محبوب ترین بازیکن نیم فصل انتخاب شدی. چه نظری داری؟

اواخر نظرسنجی بود که از آن با خبر شدم و دیدم . کل تیم زحمت می کشد و من فکر می کنم هواداران ما کل تیم و همه بازیکنان را دوست دارند و برایشان محبوب هستند ولی به هر حال این لطفی بود که هواداران رشتی و دو آتیشه نسبت به من دارند و از این بابت خیلی خوشحالم و از آنها تشکر می کنم .

 

varesh-sport.com : شرایط داماش در نیم فصل دوم را به چه شکل می بینی ، مخصوصا با این حواشی عجیبی که اطراف تیم را گرفته است؟

امیدوارم آقای قاسمپور بمانند ولی چه ایشان بروند و چه بمانند انشالله تیم در نیم فصل دوم شرایط خوبی را خواهد داشت چون تیم به آن انسجام تیمی رسیده است و شخصیت پیروز شدن را چه در خارج از خانه و چه داخل خانه بدست آورده است . در نیم فصل اول روی یک سری بدشانسی ها و یا داوری تیم ما در بعضی از بازی ها نتوانست نتیجه بگیرد ولی در کل تیم آن شخصیت بردن را پیدا کرده و ما در هر بازی فقط با نیت بدست آوردن 3 امتیاز وارد زمین می شویم.

 

تیم الان هفتم جدول است و مطمئن باشید در نیم فصل دوم بالاتر هم می آید اما متاسفانه بعضی ها دارند با بعضی حرف ها تیم را به حاشیه می برند و یا مثلا در مورد بومی ها بد می گویند من به شخصه با هیچکسی مشکل ندارم و بحث بومی و غیر بومی را هم قبول ندارم چون ما یک تیم هستیم. این درست نیست که بروند و در روزنامه ها بگویند یک سری مخالف من هستند ، پس چرا قبل از نیم فصل چیزی نگفتند؟! اگر پیشنهاد دارند خب بروند و اشکالی ندارد دیگر این حرف ها چیست؟ تعصب که به این نیست که فقط تماشاگر تشویقت کند و گل بزنی بلکه باید تمام تلاشت را بکنی و بدوی تا پولی را که بدست می آوری حلال باشد ؛ ما بازیکنانی را داریم که ده برابر بیشتر زحمت می کشند اما شاید به چشم نیایند مطمئن باشید تیم متکی به یک بازیکن نیست. باز هم میگویم بحث بومی و غیر را در تیم قبول ندارم چون همه ما یک تیم هستیم .

 

در مورد آقای مهدوی کیا شرایط فرق می کند .به هر حال شرایطی پیش آمد که ایشان جدا شدند ولی آقا مهدی نه برای شهرت بازی می کنند و نه برای پول بلکه دوست داشتند یک نیم فصل را هم برای تیم پرسپولیس بازی کنند و خداحافظی کنند و در مورد آقای محمدی هم باید بگویم شاید او چند باری گل بد خورد اما روی هم رفته در نیم فصل اول اینطوری که بعضی ها می گویند بد کار نکرده است . شاید هم این مسئله به این علت است که هواداران از محمد محمدی انتظار بالایی را دارند وگرنه ایشان در چند بازی واقعا بازی را خوب برایمان از آب در آورد.
یک مورد را هم اضافه کنم که بین بازیکنان فقط آقای مهدوی کیا و محمدی و محمد غلامی پیشنهاد داشتند و در مورد بقیه پیشنهادی وجود نداشته است!

 

varesh-sport.com : و در پایان چه صحبتی داری؟

از همه رشتی ها و به خصوص هواداران دو آتیشه داماش تشکر می کنم که همیشه ما را همراهی کردند . تیم ما الان در هر بازی حداقل 10 هزار هوادار را با خود به همراه دارد و این یعنی تماشاگران رشتی کاملا با فوتبال آشتی کرده اند و انشالله در نیم فصل دوم نتایج تیم ما به شکلی باشد که این هواداران بیشتر و بیشتر شوند . تنها کاری که از دست ما برای این هواداران بر می آید این است که هر آن چیزی را که در چنته داریم در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم چه در بازیهای خانگی و چه در بازیهای خارج از خانه به موفقیت دست پیدا کنیم و پیروز شویم و شاید بشود به این شکل ذره ای از محبت های هواداران را جبران کنیم . فوتبال رشت در این سالها به هر دلیل و مشکلی نتوانسته است به آن چیزی که لایقش است برسد انشالله که امسال بتوانیم به آن جایگاهی که لایقش هستیم برسانیم تا یک سری ها برای ما کری نخوانند!