وارش اسپرت:

 

محمد آبشک بازیکن خط میانی داماش که در بازی با پرسپولیس همه کار کرد. به حق او و رضا مهدوی در این مسابقه جزو بهترین بازیکنان میدان بودند که به خوبی نبض میانه میدان را در اختیار گرفتند و بازیکنان رو در روی آنها در پرسپولیس یعنی نوری و زارع نتوانستند در مقابل آنها بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

 

*محمد آقا نظرتون راجع به بازی با پرسپولیس رو میگید؟

بازی خوبی رو انجام دادیم فقط شرمنده مردم شدیم که باختیم… نباید اینطور می شد متاسفانه روی دو ضربه ایستگاهی غافگیر شدیم و بازی رو واگذار کردیم.

 

*از بازی خودتون راضی بودید؟ البته تماشاگران که به نظر خیلی راضی بودند…

به نظر من در کل تمام تیم خوب بازی کردند، تماشاگران هم به من لطف دارند که اینطور اظهار نظر می کنند.

 

*ماجرای درگیریتون با مازیار زارع چی بود؟ البته مازیار زارع تو بازی قبلیمون هم با افشین چاوشی یه همچین مشکلی رو پیدا کرده بود!!

بله،چون جو سنگینی برای مازیار زارع بوجود اومده بود و تماشاگران هم تحت فشار گذاشته بودنش یه مقدار تحت فشار روحی قرار گرفته بود و ناراضی از این وضعیتی که براش بوجود اومده…از نیمه دوم مسابقه و بعد از اینکه من روش یه خطا مرتکب شدم یه کلمه زشتی رو بکار برد و بعدش هم من جواب حرفی که زد رو دادم و تا آخر بازی هم همینطور با هم کلنجار داشتیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*الان دیدم که تو تمرین مصدوم شدید، قضیه چی بود؟

مچ دستم یه مقدار مشکل داره و درد می کنه ولی من تو تمرینات نمی بندمش، یه لحظه غافل شدم و با هاملت یه برخوردی داشتم که دستم خیلی درد گرفت.

 

*مشکل خاصی که ندارین؟

نه ، مشکل بخصوصی وجود نداره..

 

*بازی با همیاری رو چطور میبینین؟

ایشالا همیاری رو هم خدا کمک کنه تا ببریم. یه چیزی که این وسط وجود داره اینه که ما با تیم های لیگ برتری همونطور که خودتون هم دیدید بهتر و برتر بازی کردیم چون میان و جلوی ما فوتبال بازی میکنند، اما در مورد تیم های لیگ یکی باید بگم که چون داماش توی لیگ دسته اول یه تیم بزرگه ، تیمها میان و با انگیزه و بسته تر بازی میکنند و ما هم گاها به مشکل بر میخوریم، ولی در هر حال هدفمون لیگ برتر هست که انشاالله بتونیم بهش برسیم.

 

*و حرفتون با هواداران؟

دست هواداران درد نکنه که ما رو تنها نگذاشتن، هرچند یه سری افراد هم بودند که متاسفانه اومدند و تیم پرسپولیس رو تشویق کردند. با احترامی که واسه همه ی مردم گیلان قائل هستم ولی فکر نکنم که اونها رشتی باشند یا تعصب گیلانی داشته باشند. به هر حال واقعا دست تک تک تماشاگرانی که برای تشویق داماش اومده بودند درد نکنه.

 

* حالا این حرف رو زدید من یاد یه چیزی افتادم! پشت نیمکت خودمون یه سری تماشاگر نشسته بودند که یه لحظه همه ی ما رو متعجب کردند…

اره واقعا نمیدونم چی بگم در موردشون! یه آدمایی هم اومده بودند که نمیدونم چی باید اسمشون رو گذاشت! ما حمله میکردیم اونا بلند میشدند و میگفتند وااای…! اونا گل زدند خیلی ها شون بلند شدند و براشون دست زدند!! واقعا موندم ، نمیدونم چی باید بگم در موردشون…

 

*فکر کنم لقب خائنهای رشت رو باید بهشون داد…

دقیقا!

 

*نمیدونم بپرسم یا نه… سپیدرود هم توسط این عده تو لحظاتی تشویق شد…

سپیدرود هم تیم همین شهره، فکر نمی کنم اینطور باشه که اونا هواداران سپیدرود باشند. اواخرش شنیدم که سپیدرود رو تشویق کردند که فکر نمیکنم حالا با منظور هم بوده باشه! طرفدار سپیدرود هم بالاخره فوتبال دوست اند و فوتبال رو میفهمند. همچین چیزی هم نیست که حالا بخوان به خاطر سپیدرود ، پرسپولیس رو تشویق کنند. اونها به نظرم از همین مردم بودند و آدمهایی که باز نمیدونم اسمشون رو چی باید بذاریم…

 

*یه سوال دیگه… برای اوت دستی نزدیک محوطه جریمه ما برنامه خاصی داریم؟ تو دقایق آخر دیدیم که شما و سید علی حسینی سر پرتاب اوت و اینکه کدومتون بزنید با هم حرف میزدید!

اوت دستی رو که معمولا من میزنم اما خب سر اون صحنه علی حسینی اومد و گفت من میخوام بندازم ، منم دیگه چیز خاصی بهش نگفتم. البته ما سر پرتاب اوت برنامه داریم ولی برای بعد از اون نقشه خاصی در نظر نگرفتیم.

 

*راستی افشین چاوشی کجاست؟

افشین تهرانه ، یه مقدار رباط داخلیش مشکل داره که ایشالا تا دو هفته دیگه میرسه…

 

ممنون از شما…