طی هفته آتی و در فاصله یک ماه تا آغاز لیگ دو، چند بازیکن دیگر نیز به طور رسمی به داماش گیلان می پیوندند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین شنیده ها و گمانه زنی ها از حول باشگاه داماش حکایت از این دارد که محمد مختاری مدافع باتجربه و کاپیتان داماشی ها از فصل گذشته تاکنون و همچنین مهرداد علیزاده مدافع میانی فصل گذشته برق جدید شیراز به توافقات نهایی دست یافته اند و در صورتی که موانع برطرف شود، به زودی قرارداد همکاری خود با داماشی ها را منعقد می کنند. 

محمدرضا مهدوی هافبک میانی کهنه کار شهر رشت و کاپیتان سالیان گذشته داماش گیلان نیز که از چند هفته قبل زمزمه های حضور او در داماش بود نیز همچنان در حال مذاکره با این باشگاه است به نظر می رسد طی هفته جاری وضعیت حضور او در داماش نیز قطعی و مشخص شود. 

حسین میرزاحسینی بازیکن پیشن چوکا، مصطفی آقاجانی بازیکن لشت نشایی، پویا نوروزی و محمد جهاندیده بازیکن لنگرودی که به ترتیب در پست های مدافع میانی، هافبک، مهاجم و وینگر بازی می کنند، نیز  به همراه برخی بازیکنان فصل گذشته داماش گیلان از جمله بازیکنانی هستند که پس از حضور در تمرینات تست داماش تاکنون مورد تائید قرار گرفته اند و در حال بررسی از سوی کادرفنی هستند. 

همچنین محمد طالبی بازیکن پیشین تیم های داماش گیلان و سپیدرود رشت و فصل گذشته شهرداری فومن نیز به تازگی در تمرینات داماش حاضر شده است تا مورد ارزیابی قرار بگیرد. گفتنی است، مازیار متقی و مهرگان گلبرگ از بازیکنان رده های پایه ای داماش گیلان در سالیان گذشته که در تمرینات روزهای گذشته داماش حضور داشتند، مورد تائید وحید رضایی سرمربی جدید لاجوردی پوشان قرار نگرفتند.  

داماشی ها تاکنون به طور رسمی با 13 بازیکن به اسامی: سعید طالبی (بادران)، سعید مرتضوی (برق جدید)، میثم میرپسندیده (سپیدرود)، مسلم حق شناس (برق جدید)، هادی سهرابی (داماش)، محمد همرنگ (داماش)، آرمین منفرددوست (داماش)، شروین بزرگ (داماش)، کنعان طاهرنژاد (داماش)، سید محمد اسلامی (داماش)، علیرضا صبوری (داماش)، اشکان توانا (داماش) و میلاد پورمحسن (گلگهر) به توافق رسیده و قرارداد همکاری فصل آتی را منعقد نموده است.