وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پس از مدت ها سکوت خبری در خصوص نقل و انتقالات داماش، اخباری از توافق باشگاه داماش گیلان با تعدادی از بازیکنان گیلانی شنیده می شود.

به گزارش وارش اسپرت، تمرینات رسمی تیم فوتبال داماش گیلان که از حدود یک هفته قبل با گلچینی از بازیکنان فصل گذشته، تیم های پایه و تستی آغاز شده بود، از شنبه هفته آینده رنگ جدی تری به خود می گیرد.

 

طبق اخبار واصله به وارش اسپرت، باشگاه داماش گیلان با بازیکنانی نظیر افشین چاوشی مهاجم کهنه کار و گلزن فوتبال رشت که در نیم فصل دوم فصل گذشته در آلومینیوم هرمزگان حضور داشت، آرمین رحیم زاده دروازه بان خمامی فصل های گذشته ملوان انزلی و گسترش فولاد تبریز به توافقات نهایی رسیده است و قرار است این دو بازیکن بعد از عقد قرارداد در تمرین روز شنبه حاضر باشند.

 

همچنین شنیده های وارش اسپرت حکایت از این دارد که میلاد پورصف شکن هافبک مهاجم رشتی سالهای قبل سپیدرود رشت و داماش تهران با رایزنی های مسئولین باشگاه داماش، رضایت نامه خود را از تیم قبلی اش دریافت کرده است. مجتبی بیژن مدافع گیلانی فصل گذشته شهرداری تبریز نیز در تمرینات روزهای گذشته با تیم شهر خود به تمرین پرداخته است.

طی روزهای گذشته، مهدی کیانی هافبک آبادانی و اسبق داماش گیلان که در زمان سرمربی گری درخشان از داماش کنار گذاشته شده بود در تمرینات داماش حاضر شد. کیانی در فصل گذشته در تیم های صنعت نفت آبادان و ابومسلم مشهد حضور داشت.

 

لازم به ذکر است بازیکنان گیلانی و غیرگیلانی دیگری مورد نظر داماشی ها هستند که بنابر صلاح تیم، پس از جدی شدن مذاکرات اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان