آخرین خبرها از نقل و انتقالات بازیکن در باشگاه داماش گیلان از احتمال جدایی سه بازیکن و پیوستن چند بازیکن لیگی یکی جدید به تیم داماش حکایت دارد.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، به غیر از سعید قدمی که یک پیشنهاد جدی لیگ برتری دارد، محمد رستمی و حسن نجفی دو هافبک دیگر این فصل داماش گیلان نیز با دو پیشنهاد لیگ یکی مواجه شده اند و در صورتی که طی چند روز آتی پرداختی به این بازیکنان صورت نگیرد این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی ازداماش جدا شوند.

گفته می شود قرار است امیر عابدینی مدیرعامل داماش طی چند روز آینده با مقداری پول و البته پس از ماه ها در رشت حضور پیدا کند.

 

بازیکنان داماش گیلان از ابتدای فصل تاکنون تنها 10 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و همین مسئله با توجه به رقم پایین قراردادها باعث نارضایتی آنها شده است.

 

داماشی ها علی رغم عدم پرداختی مناسب به بازیکنانشان به نظر برای جذب بازیکن چندان بیکار ننشسته اند! علی نیکخو از اتکا گرگان، هادی دغاغله از شهرداری بندرعباس و میلاد پورصف شکن از پارسه تهران به اضافه یک هافبک و یک دفاع لیگ یکی دیگر که هنوز اسمشان را نمی دانیم، بازیکنانی هستند که گفته می شود کادرفنی داماش برای جذب آنها به باشگاه لیست ارائه کرده است که احتمال آمدنشان به این تیم قوت گرفته است.