مسعود رهنما برای مذاکره با اسپانسر یکی از تیم های بزرگ ایران به تهران رفت، بحث داماش در شورای شهر مطرح می شود، محجوب جدی تر شد، شهبازی تا ظهر شنبه نیامد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برای مذاکره با اسپانسر یکی از تیم ها بزرگ ایران به تهران مسافرت کرد و قرار است امروز جلسه ای را در خصوص بحث خرید امتیاز داماش گیلان با آنها برگزار نماید.

 

طبق خبرها، بحث در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه داماش گیلان در جلسه فردا (یکشنبه) شورای شهر رشت نیز مطرح خواهد شد و در صورتی که این مسئله به تصویب برسد، به صورت پیشنهاد به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال مطرح می شود.

 

همچنین بار دیگر حضور سیروس محجوب مالک پیشین باشگاه ملوان در داماش گیلان نیز جدی شد. محجوب که چندی قبل سهام باشگاه صبای قم را در اختیار گرفته بود، پس از مدت کوتاهی انصراف خود را از حضور در این باشگاه اعلام کرد و خبرها از این حکایت دارد که بار دیگر به صورت جدی خواهان امتیاز داماش گیلان شده است.

 

لازم به ذکر است، در صورتی که جواد شهبازی متقاضی خرید داماش در ساعات آینده و تا ظهر فردا مبلغ تعئین شده برای خرید داماش گیلان را واریز نکند، بحث واگذاری داماش به وی منتفی می شود و یکی از سه گزینه موجود این تیم را در اختیار خواهد گرفت.