تمامی بازیکنان جدید داماش گیلان که در روزهای گذشته غیبت داشتند، بار دیگر به تمرینات تیم بازگشتند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بازیکنانی که به دلایل مختلف از جمله وضعیت نامشخص حضور داماش در لیگ یک، طی هفته گذشته غیبت داشتند و یا در تمرینات تیم های دیگر شرکت کرده بودند، بار دیگر به جمع لاجوردی پوشان بازگشتند. 

در روزهای گذشته خبر داده بودیم که بهتاش میثاقیان و ایمان صادقی با کاروان داماش به تهران عزیمت کرده اند. همچنین  مهرداد آوخ، بهمن کامل، محسن آذرباد و حمید گلزاری که در تمرینات مس رفسنجان شرکت کرده بودند، عازم رشت شدند و در تمرینات شرکت خواهند کرد. 

سعید باقرپسند مهاجم لنگرودی داماش نیز که برخی منابع از احتمال قطع همکاری او خبر می دادند، مجددا به جمع لاجوردی پوشان اضافه شده است. 

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه حکایت از این دارد که معراج پورتقی بازیکن گیلانی رده سنی که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد و با شرکت در تمرینات داماش در بازی تدارکاتی با بادران تهران تک گل داماش را به ثمر رساند، در حال مذاکره با باشگاه است و هنوز بر سر مسائل مالی به توافق لازم نرسیده اند. 

همچنین سید کاظم رحمانی بازیکن دو فصل قبل داماش و فصل گذشته قشقایی شیراز، در تمرینات لاجوردی پوشان شهر باران در تهران حاضر شد و با کاروان تیم به رشت آمده است. وی در صورت توافق به جمع داماشی ها می پیوندد. 

همچنین شنیده می شود که داماشی ها به دنبال یک مهاجم نیز هستند و بدین ترتیب لیست داماشی ها در آستانه آغاز لیگ یک در شرف تکمیل شدن است. 

 

آخرین وضعیت نقل و انتقالات داماش گیلان (رسمی) : 

بازیکنان جذب شده (9) : بهمن کامل (گلگهر سیرجان – مدافع میانی)، احسان ضیایی سیگارودی (نیروی زمینی تهران- دروازه بان)، سعید باقرپسند (سرخپوشان پاکدشت – مهاجم)، محسن آذرباد (گلگهرسیرجان- هافبک)، حمید گلزاری (گلگهر سیرجان – هافبک)، ایمان صادقی (سپیدرود رشت – دروازه بان)، مهرداد آوخ (گلگهر سیرجان- وینگر و مهاجم)، بهتاش میثاقیان (بادران – مدافع چپ).، حسین فاضلی (سرخپوشان پاکدشت – هافبک). 

تمدید قرارداد (۳+۹) : محمد مختاری (کاپیتان – مدافع)،  آرمین منفرددوست (مدافع کنار) و کنعان طاهرنژاد (مدافع میانی) و میثم میرپسندیده (هافبک)، آزاد جعفرزاده (مدافع)، ارشیا توکلی (مهاجم)، عباس کندل (هافبک) و محمد رستمی (هافبک)، سعید طالبی (هافبک)، جابر نصیری (هافبک)، عرفان گودرز (دروازه بان – رده سنی)، محمد حسن جهاندیده (مهاجم – رده سنی) و مهدی نظرمحمدپناه (هافبک – رده سنی).