وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: فصل 93-94 لیگ برتر هفته ی دوم خود را هم پشت سر گذاشت؛ دومین هفته لیگ اتفاقا با "نوروزبل" عید باستانی گیلانیان هم همراه شده بود، تا گیلانی ها بیش از پیش عدم حضور نماینده محبوب خود در سطح اول فوتبال کشور را احساس کنند.

 

در چند ماه گذشته امیر عابدینی که نمی دانیم اکنون باید وی را چه بنامیم (مدیرعامل، سهامدار، عضو هیات مدیره، مسئول سر و سامان دادن، امین اموال یا … )، به نظر می رسد برای فرار از انتقادات رویه ای جدید را جایگزین استعفاهای مکرر کرده و به نوعی مدیریت پنهانی را در پیش گرفته است.

عابدینی برای دریافت یک میلیارد تومان مبلغ رضایت نامه سه بازیکن جوان داماش، خود را مدیرعامل می نامد اما در پاسخ به درخواست برای عقد قرارداد بازیکنان بی ادعای داماش Reject می کند و خودش را کنار می کشد!

 

عابدینی باید بداند که رشت یک فوتبالشهر است و طرازش دست و پا زدن در لیگ یک نیست که حرف از سقف قرارداد 50 میلیونی می زند و اکنون که کشک بودن کمیته ی فنی پرسپولیس به ایشان اثبات شده، بهتر است که با هواداران سینه سوخته ی داماش رو بازی کند؛ همان گونه که در فصل 90-91 و 91-92 مثل یک سال اخیر سیاست دوگانه ای در پیش نمی گرفت و هواداران هم آن روزها قدردان زحماتش بودند.

 

این روزها در شهرباران با چنگ و دندان و پیگیری های هواداران و سرمربی تیم مسئولان در تمرینات داماش حاضر می شوند و قول مساعدت برای حل مشکلات داماش می دهند تا شاید کورسویی از امید برای زنده ماندن این میراث فوتبالدوستان رشتی ایجاد شود. اما در سوی مقابل بخش هایی از مصاحبه های عابدینی که بیشتر جنبه حاشیه ای را برای داماش ایفا کرده، حرص تمام ارکان این مجموعه را در می آورد…

باید خدمت آقای عابدینی عرض کنیم: شمایی که به قول خودتان نه پولی دارید و نه توانی! نه قراردادی می بندید و نه مذاکره ای! نه به فکر امکاناتی برای تیم هستید و نه اردویی! دیگر این حاشیه سازی ها برای چیست؟

اگر هم می خواهید تیمداری کنید، مشخصا به جای اینکه در پایتخت دود و ترافیک درجه ی سرمای کولر خانه تان را بالاتر ببرید یا شب ها در رستوران های تجریش و لواسانات در حال گشت و گذار باشید، باید پاهای از جنس طلایتان را در شهرباران های نقره ای بگذارید تا وضعیت کادرفنی و بازیکنانی که همه روزه دو نوبت زیر آفتاب سوزان در حال تمرین هستند را روشن کنید!

 

آقای عابدینی یک بار برای همیشه تکلیف خودتان و داماش را مشخص کنید! این وظیفه ی ما هواداران یا سرمربی تیم نیست که به سراغ مسئولین یا نمایندگان استان برویم و رایزنی کنیم تا شاید مشکلات تیم تحت مدیریت شما که از قضا شما هم در سقوطش نقش انکارناپذیری ایفا کردید، حل شود!

جناب مهندس عابدینی لطفا برای شانه خالی کردن از مشکلات (بعضا خودساخته جنابعالی) فرار نکنید!

Mr Abedini dont reject !a