عدم پاسخ به نامه شهردار رشت عامل تاخیر در تنظیم لایحه دو فوریتی است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روز دوشنبه ششم مهرماه بود که وارش اسپرت و بسیاری از خبرگزاری ها خبری را با این محتوا منتشر کردند که اکثریت اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت طی نامه ای از دکتر ثابت قدم شهردار رشت درخواست نمودند تا لایحه دو فوریتی خرید امتیاز داماش را تنظیم و به این شورا برای رای گیری ارسال کند، اما با گذشت بیش از 13 روز هنوز که هنوز است این لایحه تنظیم و در اختیار شورا قرار نگرفته است! اما دلیل این مسئله چیست؟!

 

به نقل از یک منبع موثق شهردار رشت پیش نویس این لایحه را مدت هاست که آماده کرده است و روز شنبه 11 مهرماه طی نامه ای خطاب به اداره کل ورزش و جوانان از آنها خواسته که نسبت به اعلام رقم و شرایط واگذاری مکاتبات لازم انجام شود و این مسئله به اطلاع وی برسد، اما با وجود ارائه این نامه به هیات فوتبال گیلان با گذشت چندین روز گویا هنوز هیچ پاسخ رسمی به این نامه داده نشده است!!

 

در حالی که امیر عابدینی کامنتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود قرار داده است که تیم را به صورت رسمی به هیات تحویل داده است و با وجود آنکه الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در برنامه شنبه شب (11مهرماه) باورزش شبکه استانی باران از آمادگی واگذاری باشگاه حرف زد و از ارقام مشخص شده برای این منظور گفت، اما مشخص نیست که چرا این رقم و شرایط هنوز که هنوز است مکتوب نشده است و دلیل این همه تعلل به واقع چیست؟!

 

بخشی از متن نامه شهردار رشت به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که در ادامه برای پاسخ به هیات فوتبال دستور نوشته شد را در ادامه خواهید خواند:

"حسب درخواست تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت به منظور حمایت از باشگاه های محلی و فوتبال حرفه ای در راستای بسط و توصعه و ترویج فضای فرهنگی ورزشی بلحاظ تشویق جوانان به سلامت جسم و پرهیز از برحی ناهنجاری های اجتماعی درنظر است نسبت به خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان توسط این شهرداری اقدام گردد. فلذا خواهشمند است، دستور فرمائید نسبت به موضوع بررسی و کارشناسی لازم را در خصوص مبلغ قابل پرداخت بابت خرید امتیاز باشگاه موصوف نتیجه را به این شهرداری اعلام دارند. "