سپیدرود رشت لیگ را با شکست آغاز کرد تا سه امتیاز حیاتی را از دست بدهد. این تیم در حالی مقابل نفت نتیجه را واگذار کرد که یک بر صفر پیش افتاده بود ولی اشتباهات فردی نتیجه را به سود حریف رقم زد. اشتباهاتی که احمد آهی و سایر نفرات انجام دادند و مدافع سپیدرود در این رابطه گفت‌وگویی با «روزنامه گل» انجام داده و از همه عذرخواهی کرده است.

 

*چرا این اتفاق افتاد؟!
خیلی روز بدی بود. اصلا نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد و دو اشتباه بچه‌گانه انجام دادم که باعث باخت تیم شد. جا دارد از همه هوادارانی که به استادیوم تختی آمده بودند و پس از دو اشتباه تشویقم کردند از همه ‌آنها عذرخواهی کنم. من دست تک تک آنها را می‌بوسم و قول می‌دهم جبران کنم.

 

*روی بد فوتبال به تو نشان داده شد؟
باور کنید وقتی اشتباه اول را کردم مدتی تو حال خودم نبودم و تلاش می‌کردم که روحیه خودم را پیدا کنم. در همین حال و هوا بودم که متاسفانه خطای پنالتی دادم. البته فکر کنم پنالتی هم درست نبود و بیرون محوطه جریمه مرتکب خطا شدم.

 

*چرا روی پنالتی اعتراض نکردید؟
خود من که اصلا اعصاب برایم باقی نمانده بود اعتراض کنم سایر نفرات هم تحت تاثیر حواشی و سایر مسایل قرار گرفتند که اصلا همه‌چیز تغییر کرد.

 

*قبول داری نفت چیز خاصی نداشت و خودتان سه امتیاز را یک جورهایی تقدیم کردید؟
باور کنید اگر تا فردا هم بازی می‌کردیم آنها به دروازه ما نزدیک نمی‌شدند. هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و ما خودمان باعث باخت شدیم. البته بیشتر خود من مقصر بودم و همه‌چیز را بر گردن می‌گیرم.

 

*استقبال خوبی هم از بازی شده بود؟
با اینکه ما مهمان بودیم ولی هواداران سپیدرود خیلی خوب از تیم حمایت کردند و نشان دادند بیرون از خانه نیز پشت تیم هستند. آنها سنگ تمام گذاشتند که امیدوارم در بازی با سیاه‌جامگان جبران کنم چون تا این کار را نکنم خودم را نخواهم بخشید.

 

*کادرفنی حرف خاصی نزد؟
کسی چیزی نگفت و آقای نظرمحمدی هم به همه روحیه داد چون می‌دانست حق سپیدرود باخت نبود. ما روی حوادث و اتفاقات فوتبال بازنده شدیم.

 

*بعد از دو گل فرصت جبران داشتید ولی قدر فرصت‌ها را ندانستید؟
خیلی فرصت داشتیم و یک بار هم مدافع حریف توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. در کل از هر لحاظ برتر بودیم ولی چه بگویم!

 

*خیلی ناراحتی؟
ناراحت هستم چون کاملا سوار بازی بودیم و می‌خواستیم به گل‌های بعدی هم برسیم. ولی یک اشتباه ساده نفت را به گل رساند.

 

*حرف پایانی؟
حرف خاصی ندارم و باز هم از همه هواداران و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم.

 

علی مسعودی-روزنامه گل