داماشی ها لیگ یک را باید با لشگری از محروم آغاز نمایند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طبق آخرین احکامی که توسط کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات فینال جام حذفی و پلی آف صعود به لیگ یک صادر شده است، داماشی ها با ۱۰ محروم برای آغاز مسابقات لیگ یک مواجه شده اند.
از جمله این محرومان که شامل کادر مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات می شود می توان به محمد مختاری، محمد رستمی، سعید بیات، میثم محبوب، محمدحسن رضوی، ابراهیم رضایی، اسلام عاطف، موسی یزدانی و همچنین اسماعیل حاجی پور و محمدمهدی الطافی اشاره داشت. این در حالی است که تصاویر به جا مانده از حواشی پلی آف لیگ دو حکایت از تعرض نماینده فدراسیون فوتبال به عوامل تیم فوتبال داماش دارد، اما هیچ گونه رسیدگی به شکایت باشگاه داماش گیلان از جلال مرادی توسط فدراسیون نشینان را شاهد نبودیم و کمیته انضباطی بر اساس گزارش جلال مرادی اقدام به صدور حکم کرده است. 

 

این آرای کینه جویانه در حالی برای فینالیستِ حق طلبِ جام حذفی فوتبال ایران صادر شده است که پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران فدراسیون به اشتباهات تاثیرگذار داوری و همچنین جامعه ورزش کشور به حق تضییع شده داماشی ها در پلی آف صعود به لیگ یک و فینال جام حذفی تاکید داشتند!