*والیبال داماش گیلان

از تیم والیبال داماش گیلان خبر می رسد که مجتبی عطار با تیم برای سال آینده قرارداد بسته است، ضمن اینکه علیرضا نادی نیز به تیم پیکان تهران پیوست. همچنین مجید اسکویی در خصوص نقل و انتقالات والیبال گفت:با توجه به آنکه طبق اساسنامه سازمان لیگ فقط می توانیم سه بازیکن جدید و 2 والیبالیست خارجی جذب کنیم و این امر قدرت مانور ما را تاحدودی محدود کرده است و تصمیم به حفظ 70 درصد ترکیب سال گذشته تیم را داریم.

به هر حال باید دید در حالی که مسئولین داماش و در راس آنها مهندس عابدینی از تمدید قرارداد با تنها 3 بازیکن خبر میدادند، این اظهارات تا چه حد به واقعیت تبدیل خواهد شد.

همچنین در خصوص کادر فنی والیبال داماش، مذاکرات با مصطفی کارخانه به مراحل پایانی خود رسیده است. البته با آخوندزاده و معمری نیز مذاکراتی صورت گرفته است که به نظر حضور کارخانه محتمل تر خواهد بود. 

 

*فوتسال بانوان

 از هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان ،تیم فوتسال بانوان داماش گیلان موفق شد در خارج از خانه و در شهر تهران تیم فرهنگ ایثار را شکست دهد تا با توجه به باخت حجاب قزوین به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند.

داماش گیلان صبح امروز توانست با حساب 4 بر 3 بر تیم ایثار پیروز شود تا با 32 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی 13 تیمی این رقابتها قرار بگیرد.

 

*فوتبال امیدها

*با وجودی که لیگ دسته اول امیدهای ایران به پایان رسیده بود و تیم فوتبال داماش گیلان نتوانسته بود به لیگ برتر امیدها صعود کند ، اما بار دیگر این رقابتها به صورت پلی آف برگزار خواهد شد. اینبار داماش باید برای بقا در لیگ یک که از سال آینده به شکل یک لیگ واقعی 14 تیمی برگزار میشود بجنگد. رقابتهای پلی آف با حضور 3 تیم در شهر رشت و از اواخر خرداد آغاز خواهد شد که در نهایت دو تیم در لیگ باقی میمانند.

 

*فوتبال بزرگسالان

از تیم فوتبال نیز خبر می رسد که به زودی اسامی بازیکنان مازاد اعلام میشود. البته این لیست را ما چند روز پیش منتشر کردیم ولی به هر حال این احتمال هم وجود دارد که دچار تغییرات جزئی شود. در مورد جذب بازیکن نیز داماش گیلان با گزینه های بسیاری گفتگو کرده که تاکنون هیچ گزینه ای نهایی نشده و ظرف روزهای آینده و با شروع فصل نقل و انتقالات مذاکرات به شکل جدی تر دنبال خواهند شد.