دیار وارش: کارون اروند خرمشهر و داماش گیلان در چهارچوب هفته ماقبل پایانی دور نخست رقابت های لیگ دو از ساعت 14 روز چهارشنبه 18 بهمن و در استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر، در حالی به مصاف یکدیگر می روند که از سویی خرمشهری ها با به ثمر رساندن 37 گل در 18 بازی بهترین خط حمله گروه الف و دومین خط حمله برتر لیگ دو و داماش گیلان نیز با دریافت تنها 6 گل در 17 مسابقه، بهترین خط دفاعی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را در اختیار دارند.

کارون اروند خرمشهر با 41 امتیاز در صدر و داماش با 35 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف قرار دارند و اگرچه خرمشهری ها در آخرین هفته استراحت دارند و داماش باید در رشت به مصاف تیم بحران زده گل ابریشم تهران برود، اما به نظر نمی رسد که با توجه به فاصله تفاضل گل دو تیم با یکدیگر و فاصله داماش با تیم سوم جدول، کسب هر نتیجه ای در این بازی، تفاوتی در رتبه اروند و داماش در جدول پایانی دور نخست لیگ دو داشته باشد. 

با این پیش گزارش و مقدمه، خبرهای کوتاه وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان از این مسابقه را در ادامه خواهید خواند: 

 

*سه مصدوم و یک محروم، غایبین اجباری داماش در دیدار برابر صدرنشین

سه بازیکن داماش به دلیل مصدومیت و یک بازیکن نیز به دلیل محرومیت در دیدار داماش گیلان برابر اروند خرمشهر غایب خواهند بود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید مرتضوی، میلاد پورمحسن و سعید باقرپسند به دلیل مصدومیت و صادق رضایی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته و محرومیت، غایبین اجباری داماش گیلان در دیدار مقابل اروند خرمشهر خواهند بود. 

لازم به ذکر است، مصدومیت مرتضوی و پورمحسن بسیار جزئی بوده و تقریبا نیز رفع شده است اما به تشخیص کادرفنی این دو بازیکن، یک هفته استراحت خواهند کرد تا برای دور نهایی آماده باشند. همچنین باقرپسند نیز هفته آینده MRI خواهد گرفت تا وضعیت دوقلو ساق پای وی نیز مشخص می شود. بدین ترتیب به نظر می رسد هر سه بازیکن برای همراهی داماش در مرحله نهایی مشکلی نداشته باشند.

 

*اردوی پیش از بازی داماش در آبادان!

کاروان داماش که روز گذشته با هواپیما عازم اهواز و سپس از مسیر زمینی راهی آبادان شده بود، در هتل پارس کارونسرای آبادان مستقر شد.

داماشی ها ظهر امروز (سه شنبه) آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر اروند خرمشهر را در زمین یکی از استادیوم های نیمه کاره آبادان برگزار کردند. گفتنی است، فاصله هتل محل اقامت داماش در آبادان تا استادیوم نفت و گاز اروندان در شهر خرمشهر که محل برگزاری دیدار دو تیم اروند و داماش است، تنها پانزده تا بیست دقیقه است و به همین دلیل داماشی ها تصمیم گرفتند تا در آبادان اردو بزنند. 

 

*اسامی داوران بازی اروند و داماش مشخص شد

داریوش احمدی با کمک های سیاوش باقرنژاد و ابراهیم نیک نام، کار قضاوت دیدار دو تیم کارون اروند خرمشهر و داماش گیلان را برعهده خواهد داشت. 

حسن علمداری داور چهارم و اسماعیل امری ناظر قضاوت این مسابقه خواهند بود. این دیدار از ساعت 14 چهارشنبه 18 بهمن 1396 در استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد.