وارش اسپرت

والیبال داماش گیلان راهی آمل شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان تیم والیبال این باشگاه که اردویی یک هفته ای را در رشت برپا نموده بود، جهت دیدار با تیم والیبال کاله مازندران در مرحله پلی آف لیگ برتر راهی آمل شد. شاگردان حسین معدنی در طول روزهای برگزاری اردو در رشت، با جدیت و تلاش مثالزدنی به تمرین پرداختتند و با روحیه ای بالا راهی دیار طبرستان شدند تا با کسب پیروزی در آمل گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. داماش گیلان با ستارگانی چون علیرضا نادی، مجتبی عطار، حمزه زررینی، سعید معروف و… در صورتیکه با بدشانسی مواجه نشوند، در آمل قادر خواهند بود تا دست به کار بزرگی زده و توانایی  خود را به اثبات برسانند تا در دیدار برگشت و در حضور هواداران پر شمار گیلانی دغدغه ای نداشته باشند.

شروعی دوباره برای فوتسال بانوان کشور

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با قدرت به میدان می رود. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان تیم فوتسال بانوان داماش که در دور رفت علیرغم ارائه بازیهای خوب در اکثر دیدارها با بد شانسی و ضعف داوری مواجه شد، در اولین دیدار دور برگشت نبردی حساس و دیدنی را در برابر تجارتخانه جنوب(بندرعباس) آن هم در خانه حریف  در پیش دارد. بانوان داماش گیلان که این روزها به دلیل دعوت 3 بازیکن این تیم به اردوی تیم فوتسال بانوان ایران از روحیه مناسبی برخوردار هستند، تلاش خواهند نمود تا در نیم فصل دوم لیگ برتر جبران مافات کرده و از حقانیت خود دفاع کنند. داماش گیلان با سرمربیگری پوران واحدی که از مربیان خوب و شایسته کشور است و حضور نفرات شایسته ای چون مریم روحانی، معصومه جهانچی، نساء احدی، مدینه دین محمدی و… در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
متن کامل را در ادامه مطلب ببینید:

تیم های پایه داماش در مصاف با قطب های فوتبال اصفهان

تیم های پایه فوتبال داماش گیلان در اولین دیدار خود در سال 90 به مصاف تیم های قدرتمند اصفهانی می روند. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان تیم فوتبال جوانان داماش به مربیگری کریم سرپرست که از مدعیان اصلی حضور در مرحله بعدی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور است، در روز 18 فروردین دیداری حساس و سرنوشت ساز را در برابر ذوب آهن اصفهان در پیش دارد که این دیدار قرار است در ساعت 15 و در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شود. تیم فوتبال نو جوانان داماش گیلان نیز پس از تغییرات در کادر رهبری، ساعت 15 روز جمعه 19 فروردین  در رشت به مصاف سپاهان اصفهان می رود تا با کسب موفقیت در این پیکار به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهد.

3 هفته پایانی لیگ یک همزمان برگزار می شود

فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا 3 هفته پایانی لیگ فوتبال دسته اول کشور را به شکل همزمان برگزار کند. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان و بنا بر اعلام غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ دسته اول کشور، تمامی مسابقات هفته های بیست و چهارم تا بیست و ششم به صورت همزمان برگزار خواهد شد. همچنین این رقابت ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد تا تیمهای صعود کننده مشکلی برای حضور پر قدرت در رقابت های لیگ برتر نداشته باشند. شایان ذکر است در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور دو تیم اول هر گروه به شکل مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم های دوم دو گروه می بایست در دو دیدار رفت و برگشت تیم سوم صعود کننده را مشخص کنند.