27/12/1390 : مکان برگزاری دربی گیلان ساعاتی پیش از آغاز آن از استادیوم سردارجنگل به استادیوم دکتر عضدی تغییر یافت .دقایقی پیش از مخابره این خبر وارش اسپرت به عنوان اولین منبع آگاه مطلع شد که با تصمیم مسئولین برگزاری مسابقه و موافقت سازمان لیگ بازی تیمهای داماش گیلان و ملوان انزلی از ساعت 16 در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد.

در همین راستا باشگاه داماش گیلان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که آمادگی برف روبی و آماده سازی زمین عضدی را دارد و از هوادارانی که تمایل به کمک دارند نیز درخواست کرد تا برای برف روبی روی صندلی ها به استادیوم بیایند.

 

*از صبح پنجشنبه با همکاری روابط عمومی باشگاه داماش گیلان شبکه الکاس قطر اقدام به ساخت گزارشی از زندگی یکی از لیدرهای باشگاه داماش گیلان نموده است. رفتار و تلاش اکبر اسماعیلی مورد پسند تهیه کننده این برنامه که در چند بازی مهمان باشگاه بود قرار گرفت و زندگی اکبر بوقچی در حال فیلم شدن است. روز پنجشنبه پلانهای زندگی خصوصی وی تصویربرداری شد و وقتی کار بیش از 4 ساعت به دارازا انجامید اکبر با خستگی تمام فریاد زد آمیتاباچان شدن چقدر سخت است!!

 

*داماش گیلان تمرین آخر خود در سال 1390 را در روز جمعه 26 اسفند در زمین تمرین شهرداری رشت ، واقع در حوالی میدان امام حسین برگزار خواهد کرد . هواداران داماش قصد دارند تا علی رغم مشکلات و موانع موجود و همینطور ساعت برگزاری نامناسب حضوری بهتر در استادیوم داشته باشند .برگزاری تمرین روز جمعه ساعت 16 خواهد بود .


*بیانیه و متنی خطاب به بازیکنان داماش از سوی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان آماده شده است که در تمرین روز جمعه به تک تک بازیکنان و مسئولان تیم داده می شود.

 

 

دیگر اخبار کوتاه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمائید

*برطبق هماهنگی های صورت گرفته ، مثل دو بازی گذشته داماش در استادیوم سردار جنگل و در مقابل تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس چیزی در حدود 10 در صد از استادیوم سردارجنگل که با داربست هایی از سایر سکوها جدا شده است در اختیار تیم میهمان بازی الگیلانو یعنی هواداران ملوان قرار خواهد گرفت . صندلی های نصب شده تماشاگران در استادیوم سردار حدود 13800 صندلی است که از این تعداد 1192 صندلی در جایگاه میهمان نصب شده است .

 

*قضاوت بازی دربی گیلان بر عهده این گروه داوری خواهد بود : محسن قهرمانی، مرتضی کریمی، محبت علی تبار، حمید سیفی آذر، ناظر داوری : فریدون اصفهانیان

 

*سازمان هواشناسی داخلی و سایت های معتبر هواشناسی جهانی خبر از بارش برف و باران در روز برگزاری بازی می دهند اما با توجه به تاکیدات سازمان لیگ برای عدم تعویق بازیها ، مسئولان برگزاری بازی روز شنبه داماش و ملوان باید تمام سعی خود را برای آماده سازی زمین ناهموار سردارجنگل به کار گیرند و علی رغم احتمال بارش برف ، بعید به نظر می رسد که این دیدار به این راحتی لغو شود مگر آنکه برف سنگینی در راه باشد!

 

* گزارش تلویزیونی دربی گیلان هم همواره یکی از حواشی جالب برای بینندگان تلویزیونی دیدار بوده است. در بازی رفت در انزلی ، افشین وهابی گزارش بازی را برعهده داشت اما در بازی برگشت و رشت مجتبی پوربخش گزارشگر تلویزیونی دیدار خواهد بود .

 

*مهندس امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان از روز پنجشنبه فردا وارد رشت خواهد شد تا جلسه ای را با بازیکنان برگزار کند و احتمالا آنها را کمی شارژ کند(!!)

 

* برطبق اخبار شنیده شده مشکلات مالی و مالکیتی باشگاه به زودی برطرف خواهد شد. بر طبق اخبار واصله قوه قضائیه باشگاه را به بالاترین پیشنهاد مالی واگذار خواهد کرد که بر این اساس سه مشتری برای باشگاه تا این لحظه وجود دارد . هیات فوتبال گیلان ، هدایتی و ناطقی سه مشتری ای هستند که از آنها نام برده می شود . امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان طی اظهار نظری عنوان کرد که اگر مشکل خاصی پیش نیاید این احتمال وجود دارد که انتقال داماش پیش از آغاز سال جدید انجام پذیرد .

 

*محمد رضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگویی با سایت رسمی داماش در خصوص بازی با ملوان گفت : بازی بسیار حساسی پیش رو داریم  که مطمئن باشید با پیروزی داماش به پایان خواهد رسید.ما باید در این بازی برنده شویم تا با کسب سه امتیاز بازی به عدد سی و پنج  در جدول امتیازات دست یابیم و در حاشیه امنیت بیشتری قرار بگیریم.

قطعا با سعی و تلاش  زیاد می توانیم در این بازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم و مردم رشت را خوشحال نماییم . 
مهدوی در مورد  مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: به امید خدا و با تلاش آقای عابدینی مشکلات در حال رفع شدن  است و امیدوارم قبل از دربی خبرهای خوش به گوش همه برسد.

 

* افشین چاوشی مهاجم داماش گیلان در خصوص دربی گیلان می گوید : در انزلی بردیم در رشت هم برنده خواهیم بود.

افشین چاووشی مهاجم تیم داماش که این روزها بسیار آماده و سرحال نشان می دهد در خصوص بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر داماش با ملوان گفت: کاش بازی در عضدی برگزار می شد چون زمین سردارجنگل شرایط بازی خوب را ندارد البته برای ما فرقی ندارد ما در انزلی بردیم در رشت هم حتما می بریم.

وی که پیش از این در یکی از دربی های گیلان یک گل از فاصله 40 متری به ملوان زده بود گفت: من نه تنها یکبار از فاصله 40 متری به ملوان گل زدم بلکه یکبار نیز طی سال گذشته و در یک بازی دوستانه نیز اینکار را تکرار کردم و امیدوارم برای سومین بار روز شنبه اینکار را تکرار کنم .

 

* محمد غلامی دیگر مهاجم داماش گیلان نیز در خصوص الگیلانو گفت: این بازی واقعا خیلی هیجان انگیز است ، من فوتبال خودم را مدیون ملوان هستم اما چون ما نیاز به برد داریم باید حتما این بازی را ببریم . ما به هواداران داماش گیلان قول داده ایم که در آخر فصل رتبه یک رقمی به دست آوریم پس نباید بد قولی کنیم.

 

* همچنین محمد آبشک هافبک جوان و محبوب داماش نیز در گفتگویی کوتاه با روزنامه ورزشی نود گفت : ما برای بازی با ملوان همه مشکلات مالی خود را فراموش کرده و می خواهیم بدون حتی یک دقیقه فکر کردن به پول به مصاف حریف برویم . به خوبی می دانیم آنها برای جبران شکست بازی رفت به رشت خواهند آمد اما هواداران رشتی امیدوارند بازی برگشت را ببریم تا شاید مسئولان شهر کمی به خود آمده و به فکر مشکلات داماش باشند . او ادامه داد : من از هواداران می خواهم ورزشگاه را پر کنند تا شاهد پیروزی داماش باشند .