پیوستن فرهاد قائمی به والیبال داماش – تکذیب شایعه پیوستن امیر قلعه نوعی از سوی امیر عابدینی – زمان شروع تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان داماش گیلان – اخبار ضد و نقیض از نقل و انتقالات والیبال و فوتبال – تاریخ بازگشت شاهسون به ایران برای مذاکره با مسئولان داماش – برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان.

 

*اخبار نقل و انتقالات والیبال

به گفته های قائمی اعتماد کردیم طبق آئین نامه سازمان لیگ فدارسیون، در مسابقات لیگ باشگاهی امسال از حضور والیبالیست های سرباز و مشمول نظام وظیفه در ترکیب تیمها ممانعت به مل می آید، درصورتی که باشگاه داماش گیلان با فرهاد قائمی قرارداد همکاری بسته است.

مجید اسکویی مدیر فنی تیم والیبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت:وقتی با فرهاد قائمی تشکیل جلسه دادیم و این بند از آئین نامه را برای وی بازگو کردیم وی اظهار داشت که موفق به گرفتن معافیت از نظام وظیفه شده و منتظر گرفتن کارت معافیت است.وی تصریح کرد: ما با استناد به حرف های فرهاد قائمی با وی قرارداد همکاری برای حضور در لیگ برتر بستیم، کادر باشگاه داماش گیلان به حرف های وی اعتماد کردند، امیدواریم که صحبت های قائمی واقعی باشد.

تاکنون تیم والیبال داماش گیلان با مجتبی شبان، محمد موسوی عراقی ،آرش کشاورزی و همچنین فرهاد قائمی به توافق رسیده ضمن اینکه با محمد محمدکاظم ، مجتبی عطار و فرهاد سال افسون تمدید کرده است . همچنین زمزمه هایی از بازگشت دو بازیکن بومی داماش به تیم به گوش میرسد. ضمن اینکه از تیم فصل گذشته علی نادی به پیکان، میرسعید معروف به گیتی پسند و حمزه زرینی به کاله آمل پیوستند.

 

*زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان اعلام شد

طبق اعلام کادر فنی زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان مشخص شد. بازیکنان باقی مانده در تیم فوتبال گیلان به اضافه بازیکنان جذب شده در روز شنبه 21 خرداد استارت خود را برای مسابقات لیگ برتر فصل آینده در استادیوم عضدی رشت خواهند زد.

 

*اخبار ضد و نقیض از نقل و انتقال تیم فوتبال داماش گیلان

در حالی تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان از روز شنبه آغاز خواهد شد که این تیم هنوز دروازه بان اول ندارد! با توجه به عدم تمدید قرارداد با علی نظرمحمدی تا این لحظه به نظر میرسد که داماش شهر باران با دروازه بان های امید خود در روز شنبه تمرین خواهد کرد.

همچنین به نظر میرسد که مذاکرات با محمد محمدی به نتیجه نرسیده، چرا که اخبار حاکی از سفر طولانی مدت این دروازه بان به خارج از کشور دارد.

داماش گیلان برای فصل آینده با محمدرضا مهدوی ، افشین چاوشی ،محمد آبشک ،محمد مختاری ،علی نظیفکار ، بهنام لایقی فر ،مصطفی حاجتی ،سپهر محمدصادق ،مسعود میکائیلی ،بهنام افشه ،سیدعلی حسینی تمدید کرده است و تاکنون با حامد شیری (نساجی) ، حسین ابراهیمی (آزاد) ، پوریا سیف‌پناه (پاس همدان) به توافق رسیده است.

ضمنا شایعات حکایت از مذاکره با بازیکنانی نظیر نصرتی،شکوری، زنیدپور ، مرتضی ابراهیمی، ادینهو ، علی کریمی ، فرشید طالبی(مدافع ذوب آهن) ، علی قربانی مدافع پیکان قزوین ، کاظمی، محمد غلامین ، حسن اشجاری و چند بازیکن دیگر دارد. البته نام فرهاد خیرخواه بازیکن فصل گذشته پاس را هم میتوان در این بین قرار داد منتهی بعید است داماش با مصدومیتی که این بازیکن با آن مواجه است و حداقل 6 ماه از میادین دور خواهد بود با وی قرارداد ببندد.

 


 

*امیر عابدینی مذاکره با قلعه نوعی را رد کرد!

طی یکی دو روز اخیر و با توجه به اخبار جراید ورزشی و اظهار نظر امیر قلعه نوعی شایعاتی در خصوص پیوستن وی به عنوان سرمربی داماش مطرح شد. قلعه نوعی در پاسخ به سوالات پی در پی خبرنگار خبر ورزشی در مورد استانی که وی در آینده در آن مشغول به کار میشود استان های تهران ، اصفهان ، خوزستان ، آذربایجان را رد کرد تا چشمها به دو سه استان باقیمانده و با توجه به بنیه مالی داماش به این تیم معطوف شود.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ضمن رد این مطلب گفت: امیرقلعه نوعی قرار نیست به داماش بیاید ، ضمن اینکه او اگر هم در استقلال فعالیت نداشته باشد سعی خواهد کرد تا به تیمهای بزرگ دیگری بپیوندند.

وی افزود :با دینورزاده سال دیگر در لیگ برتر هستیم.ما با هیچ مربی پیشنهاد یا مذاکره نکردیم و قصد داریم در لیگ برتر با دینورزاده ادامه دهیم و به دنبال بازیکن هستیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ادامه داد:امیدوارم مشکلات مالی برخی از تیم های لیگ برتری به زودی برطرف شود.

عابدینی تصریح کرد:داماش برای حضور در لیگ برتر باید تربیت شود و ما به دنبال بازیکن هستیم و هنوز با هیچ بازیکنی به طور قطع تمام نکردیم.وی در پایان خاطرنشان کرد:ما دوست نداریم که فصل بعد جزو سقوط کننده ها باشیم.می خواهیم تمریناتمان را از همه تیم ها زودتر شروع کنیم.

 

*شاهسون برای مذاکره به ایران وارد میشود

جلال شاهسون، گزینه مربیگری تیم والیبال داماش روز پنجشنبه به منظور مذاکره با مسئولان این تیم و عقد قرارداد نهایی به ایران سفر می‎کند. 

 

* داماش گیلان در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت!

اسامی داوران قضاوت کننده در  ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان در دور برگشت از هفته نهم از سوی کمیته داوران اعلام شد.

20/3/90-جمعه-ساعت 11:00

اوج نصر فارس-تجارتخانه جنوب هرمزگان-22 بهمن-شیراز

فاطمه علیپور-پرستو عرفانی-پریناز پرهیزگاری-لیلا معتمدی نیا

وحدت خوزستان-شهروند ساری-هلال احمر-اهواز

بنفشه شهیدی-سمیه یدی-فریبا کعبی-الهام مخبر

صنعت نفت آبادان-داماش گیلان-17شهریور-آبادان

طاهر کشتی رانی-سپیده سنجری-نسیمه علاف پور-اعظم حسینی

ملی حفاری اهواز-حجاب قزوین-شرکت نفت-اهواز

الهه مولادوست-آیدین عامری-دیانا عبداله زاده-سمیه پودینه.

 

بازی رفت دو تیم در رشت به سود بانوان فوتسالیست داماش شهر باران خاتمه یافته بود.