*تیم والیبال فعلی داماش گیلان منحل و تیم بومی تشکیل میشود

طبق آخرین اخبار رسیده قرار است تیم فعلی والیبال داماش گیلان منحل شود و یا امتیاز آن به تیم دیگری منتقل شود و یک تیم کاملا بومی با همین اسم در لیگ دسته اول باشگاه های ایران شروع به فعالیت کند . طبق آخرین خبر قرار است که فرید آخوندزاده یکی از نوابغ استان گیلان در عرصه والیبال سرمربی این تیم که متشکل از استعدادهای رشت و گیلان خواهد بود باشد.

تصمیم انحلال و یا فروش تیم فعلی داماش گیلان با تصمیم امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان است و تقریبا قطعی شده مگر آنکه داورزنی در فدراسیون والیبال بخواهد به نحوی از این تصمیم جلوگیری کند .

طبق قانون فدراسیون، تیم والیبال داماش گیلان نمیتواند در فصل جاری از بازیکنان بومی برای پرکردن لیست خود استفاده کند و به نظر می رسد یکی از دلایل این تصمیم گیری همین قضیه باشد.

 

*اعزام تماشاگران برای بازی با استقلال به تهران

با رایزنی های صورت گرفته توسط وارش اسپرت و در حالی که باشگاه بنا به دلایلی قصد نداشت به تهران هوادار اعزام کند، موافقت خود را تا 90 درصد برای اعزام به تهران برای بازی استقلال اعلام کرده است و اگر مشکل ناخواسته ای بوجود نیاید این اعزام صورت خواهد پذیرفت . خبر قطعی در این خصوص پس از هماهنگی ها به استحضار می رسد . در هر صورت عده زیادی از هواداران قصد دارند که حتی اگر این اعزام به هر شکل صورت نپذیرفت ، به تهران عزیمت کنند.

 

*افشین چاوشی و بازی با استقلال

برخلاف گفته های پس از بازی مهدی دینورزاده در خصوص برطرف شدن مصدومیت افشین چاوشی تا روز بازی با استقلال، به نظر می رسد احتمال نرسیدن افشین به این دیدار بیشتر از احتمال رسیدن اوست. فیزوتراپ تیم به شکل اختصاصی بر روی افشین کار میکند اما برای رسیدن افشین به این دیدار اطمینان را به کادر فنی نداده است.