کاروان داماش گیلان برای برگزاری دیدار هفته ششم مرحله نهایی لیگ دو، راهی بندرعباس شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش گیلان با پرواز ساعت 12:30 ظهر سه شنبه 14 فروردین رشت به شیراز هواپیمایی آسمان، راهی شیراز شد تا از آنجا با پرواز شیراز به بندرعباس به این شهر عزیمت کند.

داماشی ها به محض رسیدن به بندرعباس عرق گیری مختصری را در محوطه هتل ناز بندرعباس انجام خواهند داد و سپس در این هتل اقامت خواهند داشت. داماش فردا آخرین تمرین خود پیش از برگزاری دیدار حساس با شهرداری بندرعباس را در این شهر برگزار می کند. کاروان داماش برای برگشت از بندرعباس نیز پنجشنبه شب را در این شهر سپری می کند و روز جمعه با پرواز مستقیم بندرعباس به رشت، راهی شهر باران خواهند شد. 

لاجوردی پوشان شهر باران به غیر از دو مدافع شان، آرمین منفرد دوست و مهرداد علیزاده که تا پایان فصل بدلیل مصدومیت غایب خواهند بود، هیچ بازیکن مصدوم و یا محرومی را برای این مسابقه ندارند.

لازم به ذکر است، سعید باقرپسند نیز پس از چندماه مصدومیت و طی کردن دوران نقاهت، در لیست 18 نفره داماش گیلان برای این دیدار قرار گرفت.

دیدار حساس بین تیم های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان در چهارچوب هفته ششم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه 16 فروردین در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد و شانس صعود بازنده این مسابقه بسیار کمرنگ خواهد شد.

در جدول رده بندی گروه ب مرحله نهایی لیگ دو، شاهین شهرداری بوشهر با 13 امتیاز در صدر قرار دارد، نفت و گاز گچساران با 11 امتیاز دوم است و تیم های داماش گیلان و شهرداری بندرعباس به ترتیب با 8 و 6 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم جدول مسابقات هستند. دیدار رفت دو تیم در استادیوم سردارجنگل رشت با یک گل به سود داماش گیلان خاتمه یافت.