بالاخره یکی از بازیکنان خارجی آمد!

یکی از بازیکنان خارجی داماش در تمرینات حاضر شد . بوبکر کبه ( boubacr kebe ) مهاجم  فرانسوی وارد رشت شد و در تمرین روز چهارشنبه داماش گیلان حاضر شد . قرار است طی روزهای آینده دو بازیکن دیگر نیز در تمرینات حاضر شوند تا با صلاحدید کادرفنی احتمالا دو نفر از آنها جذب شوند .

 

برنامه بازی های داماش گیلان اعلام شد

برنامه بازی های داماش گیلان تا هفته نخست دور برگشت اعلام شد . داماش گیلان ابتدا روز چهارشنبه 8 آذر در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و پس از آن از ساعت 15 روز دوشنبه 13 آذر در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان استقلال تهران خواهند بود . در فاصله تعطیلی بین دو نیم فصل لیگ برتر نیز دو مرحله از جام حذفی باشگاه های ایران برگزار می شود . ابتدا داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم این بازیها از ساعت 14:15 جمعه 24 آذر در استادیوم صنایع دفاع تهران مهمان پارسه (داماش ایرانیان) خواهد بود و پس از آن در صورت پیروزی روز جمعه 1 دی ماه با برنده دیدار تراکتورسازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان در مرحله یک هشتم پیکار خواهد کرد .

داماش گیلان نخستین بازی دور برگشت خود در لیگ برتر را نیز چهارشنبه 5 دی ماه در اهواز و برابر فولاد برگزار می کند .

 

برنامه 4 هفته نخست بازیهای لیگ برتر امیدها

برنامه بازیهای لیگ برتر امید های کشور از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد . بر این اساس تیم فوتبال امید داماش گیلان در نخستین بازی روز شنبه 11 آذرماه در کلویر انزلی مهمان تیم ملوان خواهد بود . امیدهای داماش گیلان در دومین هفته این رقابت ها در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تیم دبیری تبریز خواهند بود . داماش گیلان در هفته های سوم و چهارم لیگ برتر امید نیز به ترتیب در روزهای جمعه 24 آذر مهمان ذوب آهن و چهارشنبه 29 آذر میزبان فجرسپاسی است . تمامی این دیدار ها از ساعت 14 برگزار می شود .

 

مشارکت داماش در عزاداری حسینی در مژدهی رشت

همگام با خیل عظیم سوگواران حسینی،شرکت ورزشی داماش صدرا گیلان در خانه مژدهی رشت به سوگ شهادت سرور شهیدان "امام حسین (ع)" و یاران باوفایش نشسته و یکبار دیگر داستان واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) را در کنار مردم سوگوار مرور می کند.

این مراسم ویژه محرم از روز چهارشنبه مورخ 1/9/91 تا شب شام غریبان هر شب از ساعت هفت شب در محل خانه مژدهی رشت واقع در خیابان مطهری کلانشهر رشت برگزار می شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید