وارش اسپرت:

*خبر: بازی بعدی تیم والیبال داماش گیلان در برابر سایپا نیز در تهران انجام خواهد پذیرفت! علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ضمن بیان این مطلب و در توضیح آن به ما اینچنین گفت:

هفته پیش سالن آماده شد و نماینده فدراسیون تنها به نوردهی در مرکز زمین ایراد گرفت و ما نیز این مشکل را برطرف کردیم و سالن را آماده ی مسابقه داماش و سایپا کردیم! پس از آماده سازی باشگاه و هیات والیبال استان مکاتبات خود را انجام دادند و حتی قرار بود جلسه شورای تامین برای برگزاری این مسابقه انجام شود اما ناگهان ظهر روز گذشته متوجه شدیم که فدراسیون با برگزاری این بازی در رشت موافقت نکرده است!

سراوانی افزود: ما در این زمینه پیگیری کردیم و سرپرست محترم هیات والیبال آقای دکتر سمیعی نیز تلاشهای خود را برای رفع این مشکل انجام داده است اما تاکنون فدراسیون هیچ پاسخ روشنی به ما نداده است و تا روز دوشنبه همه چیز مشخص خواهد شد!

 

پ.ن: از نظر ما در روز دوشنبه هم بعید است که اتفاق خاصی بیفتد، چرا که طبق آیین نامه فدراسیون باید مکان برگزاری مسابقه از یک هفته قبل به این فدراسیون و باشگاه مورد نظر اعلام شود و معلوم نیست که چرا …..

 

*خبر : هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های ایران با پیروزی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در برابر فولادنطنزو بازگشت این تیم به صدر جدول گروه الف پایان یافت. این دیدار که در شهر مسجد سلیمان برگزار شد در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود نفتی ها به پایان رسید.بدین ترتیب و در پایان هفته دوازدهم و در گروه الف تیم نفت مسجد سلیمان که با 19 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه نخست قرار دارد تیمهای مقاومت سپاسی و داماش گیلان به ترتیب به 19 و 18 امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

 

* شنیده : از ما نشنیده بگیرید اما گویا باشگاه داماش گیلان قصد داشت تا در نیم فصل حسین ابراهیمی مهاجم جوان و خوش آتیه اسبق پگاه و حال ملوان بندر انزلی را جذب کند اما با اتفاقی که برای ابراهیمی افتاد این انتقال دیگر منتفی شده است! حسین ابراهیمی که هم اکنون در حال گذراندن خدمت سربازی خود در باشگاه ملوان است گویا با 3 ماه اضافه خدمت مواجه شده است تا بدین شکل باشگاه داماش نتواند وی را جذب کند. همچنین طبق شنیده ها ملوان به محسن مسلمان نیز 3 ماه اضافه خدمت زده!

 

* شنیده: بر طبق شنیده ها تیم داماش گیلان به دنبال جذب یک مهاجم خوب گیلانی در نیم فصل بود اما گویا مبلغ رضایتنامه وی داماشی ها را منصرف کرده است. البته این خبر از سوی باشگاه تکذیب میشود و دلیل آن سیاست یکی دو فصل اخیر داماش عنوان میشود.

 

دیگر خبرها در ادامه مطلب…

 

*قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاههای کشور انجام شد و بر طبق آن تیم داماش گیلان در اولین مسابقه خود میهمان تیم جوانان مس کرمان خواهد بود.درفصل جدید این مسابقات 16 تیم در 2 گروه حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در 14 هفته رقابت خواهند کرد تا در نهایت 2 تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه یابد.در این فصل تیمهایی نظیر سپاهان و ذوب آهن اصفهان، ایران جوان بوشهر، تراکتو سازی تبریز، ابومسلم مشهد مقدس و مس کرمان در کنار دو نماینده گیلان از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند.اولین مسابقه جوانان داماش در روز 28 دیماه خواهد بود

همچنین قرعه کشی لیگ های برتر امید و جوانان فوتبال ایران نیز هفته آینده انجام خواهد گرفت که داماش و ملوان به عنوان دو نماینده گیلان در این رده نیز حضور دارند.

 

*برنامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان از هفته چهارم دور رفت از سوی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر این اساس تیم فوتسال بانوان داماش گیلان که با اقتدار در صدر جدول این رقابتها حضور دارد میهمان تیم وحدت خوزستان خواهد بود. بانوان داماش گیلان در 3 بازی قبل خود و در حالیکه در دو مسابقه در خارج از خانه بازی کردند توانستند با اقتدار حریفان خود را شکست دهند.

 

برنامه سایر مسابقات بدین شرح است:

پنجشنبه23/10/89-هفته چهارم-ساعت 11:00

ملی حفاری اهواز-همدان-هلال احمر-اهواز

اوج نصر فارس-سرخپوشان گرگان-22 بهمن-شیراز

جمعه24/10/89-هفته چهارم-ساعت 11:00

فدک یاسوج-حجاب قزوین-پوریای ولی-یاسوج

وحدت خوزستان-داماش گیلان-هلال احمر-اهواز

فرهنگ ایثار-آرش بندر عباس-آمنه-تهران

صنعت نفت آبادان-تجارتخانه جنوب-17 شهریور-آبادان

صدرا زیر آب-شهروند ساری-آموزش و پرورش-شیرگاه مازندران