داماشی ها چند صباحی است که در بلاتکلیفی به سر می برند!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با گذشت در حالی که ۲۱ هفته رقابت های لیگ یک سپری شده است، داماشی ها تنها ۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند و زمزمه ها و شنیده ها حکایت از احتمال اعتصاب داماشی ها برای رفتن به کرمان و بازی با مس دارد.
این شرایط در حالی است که حدود یک ماه پیش سایت رسمی باشگاه داماش خبر از توافق نهایی با یک هولدینگ اقتصادی (تا روز دوشنبه همان موقع) داده بود، اما بعد از گذشت چهار هفته هنوز دوشنبه موعود فرا نرسیده است!

از سویی دیگر پرداخت لایحه‌ حمایتی شهرداری رشت به تیم های داماش و سپیدرود که به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر هم رسیده بود می توانست مسکنی برای این تیم ها باشد اما توسط فرمانداری رشت با ایراد قانونی مواجه شد که پس از عودت برای تصحیح، همچنان مسکوت مانده است.
البته در بن بست رسیدن لایحه حمایتی شهرداری رشت از تیم های رشتی، ردپای ملموس برخی از اعضای شورا مشاهده می شود که در مخالفت با مقوله‌ فوتبال مسبوق به سابقه بوده اند!

وارش اسپرت به عنوان رسانه‌ی هواداری داماش، خواستار نگاه ورزشی متولیان سیاسی استان و شهرستان نسبت به ورزش است تا مبادا داماش به عنوان یک هنجار اجتماعی و ورزشی قربانی تسویه حساب های شخصی و سیاسی بشود!