مردم شهر رشت  استقبالی به یادماندنی را در روز تجلیل از  ستاره گیلانی تیم ملی فوتبال ایران رقم زدند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، استقبال و تجلیل مردمی از علیرضا جهانبخش لژیونر گیلانی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق داماش گیلان با همراهی بیش از ده هزار نفر از مردم شهر رشت چهارشنبه شب در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد. 

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--5--CJVOOSI

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--21--AFLyZEE

 

 این مراسم که با همکاری مشترک سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت، هیات فوتبال گیلان، اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه داماش گیلان برگزار می شد، پس از آنکه با بیش ازیک ساعت تاخیر آغاز شد، به دلیل ازدحام بالای جمعیت و عدم تدبیر و اندیشه لازم جهت برقراری نظم مراسم به صورت نیمه کاره به پایان رسید! 

 تشویق ها و شعارهای هواداران تیفوسی داماش که در بخشی از جمعیت به طور متمرکز حاضر شده بودند از نکات جالب توجه این مراسم بود. 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--8--DEWxDXN

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--7--CyTNIxF

  

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--12--DyAQYFW

 

علیرضا جهانبخش: برایم افتخاری بزرگ است که از داماش و گیلان لژیونر شدم

لژیونر ملی پوش گیلانی و بازیکن سابق داماش گیلان پس از آنکه در یکی دو برهه با دعوت افشین وهابی مجری مراسم جهت درخواست برقراری نظم پشت میکروفن قرار گرفت، صحبت هایش در جمع مردم را این گونه آغاز کرد: خیلی خوشحالم که دوباره به رشت برگشته ام. شهری که همیشه خاطرات خیلی خوبی داشته ام.

جهانبخش در ادامه گفت: از اولین روزی که به رشت آمدم به دلیل اصالت گیلانی ام همه به من خوش آمد گفتند. اینجا همیشه آن حس خوبی که باید باشد را به من منتقل کرده اند.

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--BXULZII

 

و همیشه سعی کرده ام از این حس خوب و خاطرات بسیاری خوبی که از شهر رشت و استان گیلان و مردم خونگرمش دریافت کرده ام یاد کنم. این حس قشنگ، قطعا بهتر می شود وقتی که اصالتم گیلانی است. این خونگرمی شما را نشان می دهد که چنین جمعیتی به اینجا آمده اید و من نمیدانم چگونه باید از شما تشکر کنم از صمیم قلبم واقعا خوشحالم که شما را اینجا می بینم. راستش را بخواهید سورپرایز شدم. چه در فوتبال و چه وقتی بیرون مردم را می بینم همیشه این محبت ها را حس می کنم.

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--6--EAILSAL

 

خدا را شکر فوتبال آنقدر تاثیر گذار است که حتی در روزهای سختی که مردم آن را پشت سر می گذارند، بتواند دل آن ها را شاد کند.

جای بچه های دیگر گیلانی اینجا خالی است. من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال و به عنوان یک گیلانی خیلی خوشحالم که توانستم در تیم ملی عضو کوچکی از استان گیلان در آنجا باشم. و اینکه بتوانم آن زحمات و خونگرمی و دعای خیری که پشت بچه های تیم ملی و ما بود را هر چند کوچک جبران کنم .

برای من همیشه مردم در اولویت قرار داشته اند و قبل از هر چیز باید از همه شما تشکر کنم که امروز در اینجا حضور دارید . از همه مسئولینی که این افتخار را به من دادند تا دوباره شما را در شهر رشت ببینم. و همه گیلانی ها که در اینجا حضور دارند. جام جهانی و فصلی که گذراندم خدا را شکر فصل بسیار خوبی بود. تمام تلاتشم را برای موفقیت تیم ملی و شاد کردن دل شما انجام دادم. بیشترین انگیزه در تیم ملی، شما مردم بودید که می دانستیم که دعای خیر شما پشت ما است و از ما حمایت کردید. مخصوصا خود من که همیشه از من حمایت کردید. فوتبال باعث شد که من در اینجا باشم و باز هم مثل همیشه می گویم خدا را شاکرم که من دو سال خیلی خوب را در داماش گیلان داشتم. 

برای من افتخاری بزرگ بود که از باشگاه داماش و از استان گیلان این شرایط را پیدا کردم که لژیونر شوم و به کشور هلند بروم. قطعا به خاطر علاقه ای که داشتم، به عنوان یک ایرانی و عضو کوچکی از این کشور پهناورسعی کردم نماینده خوبی در کشور هلند باشم و بتوانم آن کیفیت فوتبال ایران را در هلند نشان دهم . از همه مهمتر با استعدادهای فوق العاده خوبی که این شهر و استان دارد. سعی کردم نماینده خوبی باشم و همیشه تلاشم بر این بوده است. 

باز هم می گویم که همیشه با افتخار گفته ام که  من در داماش بازی کرده ام و از همه مهمتر در شهری بازی کرده ام که این قدر فوتبال خیز است. همینجا از این تریبون و شرایطی که پیش آمده استفاده می کنم و امیدوارم که شرایط باشگاه های گیلان در لیگ برتر روز به روز بهتر بشود. متاسفانه در این مدت این اتفاق به طور مناسب نیفتاده است و من خیلی خیلی خوشحال می شوم که تیم های بیشتری از استان گیلان در سطح بالا حضور داشته باشند. ملوان انزلی، سپیدرود و از همه مهمتر داماش گیلان که برای من اولویت بوده است به آن ها رسیدگی شود. من هر سال سعی کرده ام که در کنار داماش گیلان حضور داشته باشم. به تیم سر بزنم و حتی شده به مقدار کم، انگیزه ای به بچه ها بدهم. امیدواریم که شرایط فوتبال گیلان و استان گیلان بهتر شود چرا که این مردم لیاقت بیشتر از این ها را دارند. حالا که فوتبال اینقدر رشته تاثیر گذاری است، امیدواریم که مسئولین بیشتر به این تیم ها برسند تا این این تیم ها بتوانند با نتایج خوب دل شما را شاد کنند. 

امیدوارم که باز هم شما را ببینم و از همه کسانی که باعث شدند تا شما را ببینم تشکر می کنم. شیمی جان قربان.

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--17--ByPxTRF

 

alireza-jahanbakhsh-esteghbal-tajlil--18--CDOZFxC

 

پدر علیرضا جهانبخش:  از مسئولین استان خواهش می کنم که به تیم ها توجه کنند

در ادامه این مراسم، پدر علیرضا جهانبخش به نمایندگی از خانواده جهانبخش به گفتگو با مردم پرداخت:

سلام به مردم باصفا و دوست داشتنی استان گیلان و مخصوصا رشت. بنده به نمایندگی از خودم، همسرم و پسرم از تک تک شما عزیزانی که قدم رنجه کردید و این همه ابراز احساسات نسبت به فرزندم دارید کمال تشکر و قدردانی را دارم. من پشت همین تریبون یک خواهشی از مسئولین استانمان دارم . همینطور که علیرضای من فرمودند واقعا حیف است که گیلان ما با این همه استعداد دو تیم در لیگ برتر نداشته باشد. من خواهش می کنم از مسئولین استان که مخصوصا سپیدرود رشت و داماش گیلان را حمایت کنند با توجه به این همه استعدادهایی که در استان گیلان داریم، مردم لیاقت این را دارند که مثل استان های دیگر حداقل دو تیم در سطح لیگ برتر داشته باشیم. از صمیم قلب از شما و تمامی کسانی که این موقعیت را فراهم کردند از طرف خودم، همسرم و علیرضای من از تک تک شما کمال تشکر و قدر دانی را دارم. 

 

گزارش تصویری کامل مراسم استقبال از علیرضا جهانبخش در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت را با کلیک بر “اینجا” مشاهده فرمائید