وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در حضور 15 هزار هوادار در یک روز غیر تعطیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب صدرنشین رقابت ها یعنی استقلال تهران شد.

 

استقلال که از ابتدای مسابقه با بازی هوشمندانه و بسته خود راه های نفوذ داماش را بسته بود توانست از تک موقعیت خود که بر روی یک ضربه ایستگاهی بدست آمد توسط جورکویچ مهاجم خارجی خود در دقیقه 36 مسابقه پیروز دیدار باشد.

 

داماش گیلان با این شکست و پیش از بازی های فردا همچنان در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد . داماش در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در روز یکشنبه 25 دی ماه در استادیوم شهید عضدی رشت از تیم فجرسپاسی میزبانی خواهد کرد.

 

استقلال 1 (گل دقیقه 36 جورکوویچ) –  0 داماش

داور:علیرضا فغانی- کمک داوران: رضا سخندان – حسین خانبان

اخطار: اسماعیل شریفات دقیقه 43وجی لوید ساموئل دقیقه 66(استقلال)

نتیجه بازی رفت :یک بر صفر به سود استقلال

داماش : میلاد فراهانی ،حسین کوشکی،محمد مختاری،علیرضا نظیف کار،مگنو باتیستا،ابوذر رحیمی،محمد آبشک،حسین ابراهیمی(از دقیقه 79 مصطفی حاجتی)،محمدرضا مهدوی(از دقیقه 61 افشین چاوشی)،میلاد زنیدپور(جهانگیر عسگری از دقیقه 46)،محمد غلامی.

 
استقلال : مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، جی‌لوید ساموئل، محسن یوسفی(از دقیقه 85 فریدون زندی)، کیانوش رحمتی، اسماعیل شریفات، مجتبی جباری و گوران جورکویچ.

 

دقیقه 9:ضربه ی برگردان محمد غلامی می توانست قول او را در باز کردن دروازه ی استقلال خیلی زودتر از انتظارها برآورده کند که با مشت زیبای رحمتی به کرنر فرستاده شد.

 

دقیقه 11: ضربه ی کرنر میلاد زنیدپور چیزی نمانده بود که  در شلوغی شش قدم استقلال وارد دروازه شود که با تعلل داماشی ها توسط مدافعان دور شود. دقیقه 27: شوت سرکش مجتبی جباری پس از برخورد به مدافعان دامتش راهی کرنر شد.

 

دقیقه 76:ضربه ی ایستگاهی جباری داخل شش قدم فرستاده شد که فراهانی به سختی توپ را از روی سر ساموئل به کرنر روانه کرد.

 

شرح گل: جورکوویچ خرید تازه استقلال در دومین بازی خود برای تیمش گل زد. او سانتر جباری را در محوطه شش قدم با یک نوک پا به گل برتری تیمش تبدیل کرد. میلاد فراهانی در این صحنه بسیار ضعیف عمل کرد .

 

اتفاق ویژه 1: با ورود دوربین نود به ورزشگاه فریاد عادل ضد رشتی دوباره در استادیوم طنین انداز شد! رشتی ها همچنان به عدم پوشش مشکلات داماش و نپرداختن به ضعف های داوری بر علیه داماش گلایه دارند. ضمن اینکه مسئلان استانی نیز از گزند انتقادات در امان نماندند و داماشی ها خواهان کمک به تیمشان برای عبور از بحران مالی هستند.

 

اتفاق ویژه 2: استقلا لی ها پس از ورود به زمین به دلایل تشابه رنگ آبی داماش به گمان هوادارانشان ابتدا به سمت داماشی ها رفتند اما زود متوجه شدند که تمام ورزشگاه بر علیه شان است.البته به جز هزار هواداری که در جایگاه مهمان حضور داشتند.