رضا چاووشی در گفت و گو با خبرگزاری پانا در خصوص شایعه اخراج خود توسط مهدی تارتار اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و کسی اخراجم نکرده است. من سرتمرین می روم.

 

وی در تشریح جر و بحث خود با تارتار افزود: در بازی دستگرمی که تارتار داور بود ، یکی از بازیکنان مقابل خود را زمین زد که تارتار خطا گرفت و من نسبت به این قضاوت اعتراض کردم. البته نه توهینی کردم و نه حرف بدی زدم ولی تارتار گفت باید دور زمین بدوی که این کار را کردم. بالاخره در هر خانواده ای مشکل پیش می آید و اصلا چیز خاصی نبود که بزرگش کردند. تازه به خاطر این جروبحث کوچک مقابل فجر مرا در لیست 18 نفره قرار نداد.

 

مهاجم داماش تصریح کرد: معلوم نیست در بازی با تراکتور بازی کنم یا نه اما همه می دانند در این چند ساله با هیچ مربی مشکل نداشتم. نمی دانم چرا هر مربی که به رشت می آید، چه کسی گوش آنها را پُر می کند. هرکس تا به حال آمده با استقبال خوب بوده و با بدرقه خوب هم رفته.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

چاووشی گفت: احساس می کنم در تیم ما جاسوس وجود دارد که هراتفاقی پیش می آید یا نمی آید، بیرون درز می کند. این کارها ارزشی ندارد. نمی دانم چرا این کارها را انجام می دهند.

 

وی در خصوص این که تارتار گفته بازیکنان پابه سن گذاشته را خارج می کند، تاکید کرد: تارتار در جمع به بازیکنان گفت که چنین حرفی را نزده است. در تیم ما چه کسی سن بالاست؟ من 28 ساله و مهدوی 30 ساله است. سن بالا یعنی 35 سال. نمی دانم چه حرفی به تارتار زده اند که نسبت به بومی ها دید خوبی ندارد. حتی قاسمپور هم بعد ها به ما گفت که نسبت به بومی ها اطلاعات بدی به او دادند در حالی که بیشترین تلاش ها را بومی ها در این تیم می کنند. من تا پارسال بهترین گلزن داماش بودم ولی نمی دانم چرا این برخوردها را با ما می کنند. زمان همه چیز را ثابت می کند.

 

مهاجم داماش با اشاره به بازی با تراکتور افزود: بازی با تراکتور واقعا خیلی سخت است. تیم های قلعه نویی همیشه بهترین هستند. تراکتور هم مدعی قهرمانی است و در تبریز کار سختی داریم ولی همه تلاش ما کسب 3 امتیاز است. ما سعی می کنیم جایگاهی را که داریم محکم نگه داریم و حتی بهتر شویم.

 

چاووشی در خصوص اعتراض هواداران داماش به تارتار گفت: استادیوم نبودم تا چیزی ببینم ولی شنیدم که اعتراض کردند. این کارها درست نیست. مربی ما تازه 2 هفته است که آمده و باید به او زمان داد. زمان است که همه چیز را مشخص می کند.