وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: افشین چاوشی است از جمله ستارگان و بازیکنان محبوب داماش گیلان بود که در نیم فصل از این تیم جدا شد و به تیم دسته اولی آلومینیوم هرمزگان پیوست. او توانست این هفته نخستین گلش را برای بندری ها به ثمر برساند. خزر مصاحبه ای را با وی ترتیب داد تا نظراتش را در رابطه با تیم جدیدش و البته وقایع پیرامونی داماش جویا شود که در ادامه خواهید خواند:

 

*از آلومینیوم شروع کنیم؟

تیم ما متاسفانه شرایط بدی در جدول پیدا کرده است. هم از لحاظ مالی و هم نتیجه گرفتن در شرایط خوبی نیستیم. بازیکنان خوبی داریم و همه سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. به نظر من تیمهای دیگر آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند. اما نمی دانم که چرا می بازیم. بازی ما برابر یزد لوله یک طرفه به سود ما بود، اما آنها از سه موقعیت خود دو گل به ما زدند. ما یک گل هم زدیم که داور آفساید گرفت. بد شانسی می آوردیم و توپ های ما تو گل نمی رفت.

 

متن کامل در ادامه مطلب

*آینده آلومینیوم را چگونه پیش بینی می کنی؟

امیدوارم در هفته های آینده پیروز شویم. با این باخت کار ما سخت شد. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. هواداران ما ناراحت بودند و این باخت های ما فاجعه است. البته از هواداران آلومینیوم خواهش می کنم که پشت تیم مارا خالی نکنند. امیدوارم بتوانیم دوباره به لیگ برتر برگردیم، هرچند کار ما سخت شده است.

 

*نظر مربیان در ارتباط با تو چیست؟

در این سه بازی مربیان از من راضی هستند و خدا را شکر بد نبودم. هواداران ما البته از تیم ناراضی هستند و دلخورند از نتایج ما. آنها نسبت به من لطف داشتند و من را تشویق کردند. دست شان درد نکند. خداراشکر که توانستم گل بزنم و ناراحتم که گل من نتوانست باعث پیروزی تیم ما بشود.

 

*خبرهای داماش را دنبال می کنی؟

سعی می کنم که به داماش کمتر فکر کنم و روی تیم خودم تمرکز داشته باشم. البته که نمی توانم نسبت به تیم شهرم بی تفاوت باشم و امیدوارم با پیروزی در بازی های آینده روی غلتک بیفتد.

 

*چه شد که از داماش رفتی؟

خدا جای حق نشسته است. من با عابدینی و حتی افشین ناظمی مشکل نداشتم. حرف زیاد دارم اما الان زمانش نیست، نمی خواهم در این شرایط با صحبت هایم تیم داماش را وارد حاشیه کنم. فتنه گیلان کسی بود که رفت!

 

*منظورت عبدالله مرغوب است؟

یک نفر نیست از این آقا خوشش بیاید. گیلانی های آلومینیوم هم حرف من را تایید می کنند، آنها هم از دست او دلخورند.

 

*فکر می کنی داماش در لیگ برتر بماند؟

از مردم گیلان می خواهم که داماش را تنها نگذارند و با حمایت خودشان داماش را یاری نمایند. بازیکنان با هم و مدیریت مشکلی نداشتند و بعضی از آقایون می خواستند که تیم را به حاشیه ببرند. از هم تیمی های سابقم می خواهم که با جدی گرفتن تمرینات بتوانند بازی بعدی را ببرند و دل گیلانی ها را شاد نمایند.

 

*حرف آخر؟

بعضی ها دوست داشتند من را نابود کنند. اما من هم خدایی دارم و خدا جای حق نشسته است. از من که گذشت اما امیدوارم سر بازیکنان دیگر این بلا را نیاورند. با این کارها به جایی نمی رسند. آدمها باید از خودشان خدا بیامرزی بگذارند. تنها کسی که از من حمایت کرد و مثل یک مرد پشت من ایستاد علی نظرمحمدی در کادرفنی بود. هرچه دارم از این مردم دارم و با حمایت این مردم به اینجا رسیدم. امیدوارم هم آلومینیوم و هم داماش در این فصل موفق شوند.