وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: به خاطر مشکلات مالی از داماش جدا نشدم زیرا سه سال از بی‌پولی داماش می‌گذرد اما در این سال‌ها در تیم ماندم و حتی در نیم فصل نخست هم پیشنهاد داشتم اما از داماش جدا نشدم. این جملات بخش هایی از مصاحبه افشین چاوشی با خبرگزاری فارس است که آن رادر ادامه خواهید خواند…

 

*بعضی‌ها دوست نداشتند در داماش باشم

 

وی با بیان اینکه بعضی‌ها دوست نداشتند در داماش باشم، گفت: من از داماش جدا شدم تا آقایان راحت شوند و احساس آرامش کنند.

مهاجم با تجربه داماش حاضر به معرفی افراد مذکور نشد و افزود: نمی‌خواهم از کسی نام ببرم اما آنها خودشان می‌دانند طرف صحبتم با چه کسانی است و تنها می‌گویم کاری کردند که من وادار به رفتن شوم.

 

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستم از اینکه در این سال‌ها بهترین بازی‌هایی خود را برای داماش انجام دادم و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رساندم اما دیگر طاقت نداشتم در اینجا بمانم زیرا برخی با من کاری کردند که حقم نبود.
چاووشی با بیان اینکه طاقت این را نداشتم که فکر کنم به یک مهره اضافه در داماش تبدیل شده‌ام، تصریح کرد: من از بسیاری بهتر تمرین می‌کردم و به لحاظ آمادگی یکی از بهترین سال‌های خودم را داشتم و حق من بازی کردن در داماش بود.

 

*فرصت بازی به من نمی‌رسید

 

وی با بیان اینکه همواره بدون هیچ حاشیه‌ای تمرین می‌کردم، یادآور شد: هنگام بازی‌ها به من بازی نمی‌رسید.

مهاجم سابق داماش افزود: قبلاً از من ایراد می‌گرفتند که چاووشی دونده و جنگنده نیست اما امسال آمار نشان داده است که از نظر دوندگی بهتر از خیلی‌ها بودم.

وی درباره بخشیدن دوسوم مطالبات مالی خود به باشگاه داماش به خاطر گرفتن رضایت‌نامه، تصریح کرد: بنده در این سه سال طلب زیادی داشتم و با بخشیدن دوسوم آن، طلب خود را به حداقل ممکن رساندم اما مهم‌تر از طلبم ، آرامش از دست رفته‌ام بود.

 

*اوج بی‌پولی داماش در این تیم ماندم/دست تمام هواداران را می‌بوسم زیرا آنها مرا چاووشی کردند

 

این مهاجم با اشاره به اینکه در اوج بی‌پولی در داماش ماندم و زحمت کشیدم، متذکر شد: اکنون به آرامش احتیاج دارم و باور کنید آنها مرا وادار کردند تا با پای خودم از داماش بروم.

وی از هواداران خواست تا داماش را تنها نگذارند و گفت: از تمام هواداران داماش می‌خواهم تیم محبوب خود را تشویق و از حواشی دوری کنند و دست تمام هواداران را می‌بوسم زیرا آنها مرا «چاووشی» کردند.

 

*می‌خواهم با پیراهن داماش از فوتبال خداحافظی کنم

 

چاووشی درباره احتمال بازگشت خود به داماش یادآور شد: خودم دوست دارم با پیراهن داماش از فوتبال خداحافظی کنم اما باید ببینیم که قسمت چه می‌شود.

این بازیکن به تیم جدید خود اشاره کرد و یادآور شد: به آلومینیوم هرمزگان پیوسته‌ام و فکر و ذکرم از این به بعد معطوف تیم جدیدم است و برای صعود به لیگ برتر از لیگ آزادگان تلاش می‌کنیم