وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نمیدانم چرا عابدینی نامه اداری را در سایت هواداری منتشر کرد.

 

به گزارش وارش اسپرت قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با فارس گفت: باشگاه سپیدرود رشت نامه‌ای به هیات فوتبال استان ارسال کرد و خواستار خرید امتیاز یک تیم دسته دومی یا دسته اولی شد ما هم آن نامه را ضمیمه نامه‌ای کردیم و به سازمان لیگ ارسال کردیم و به مهدی تاج نوشتیم که سپیدرود رشت خواهان خرید امتیاز یک تیم در لیگ دسته دو یا دسته یک است. ضمن اینکه نامه‌ای به تمامی تیم‌های گیلانی حاضر در لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم نامه‌ای نوشتیم و خواستار روشن شدن وضعیت آنها شدیم و از آنها خواستیم که بگویند قصد شرکت در مسابقات را دارند یا خیر. رونوشتی از این نامه را به داماش گیلان هم ارسال کردیم.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وی ادامه داد: در کمال تعجب دیدم که این نامه‌ را امیر عابدینی پاراف کرده و در سایت هواداری قرار داده است. عابدینی در زیر نامه هیات فوتبال گیلان نوشته بود « آقای الماسخاله آیا می‌خواهید داماش هم به سرنوشت سپیدرود رشت دچار شود و به دسته سه سقوط کند؟» برایم خیلی عجیب است که عابدینی چنین کاری را انجام داد و با وجود همه حمایت‌های هیات فوتبال استان از داماش در نهایت حتی سلسله مراتب اداری را هم رعایت نکرد و نامه‌ اداری را در سایت هواداری منتشر کرد.

 

وی افزود: عابدینی مدام بعد از سقوط داماش از جدایی از این باشگاه سخن گفت ولی در نهایت ما بازهم به او نامه نوشتیم و او را خطاب قرار دادیم که در نهایت نامه اداری سر از سایت هواداری درآورد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان ادامه داد: هرچند در نهایت خوشحالم که این اتفاق باعث شد که هیات مدیره باشگاه داماش گیلان برای فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری کند.

 

الماسخاله با اشاره به شرایط سپیدرود گفت: امیدواریم که این تیم هم امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی یا دسته دومی را بخرد اما ما دوست نداریم که امتیاز داماش گیلان به سپیدرود رشت واگذار شود و این مسئله را در مصاحبه‌های قبلی‌ام گفته بودم.

 

دراین رابطه با مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان تماس گرفتیم و نظر ایشان را در مورد نحوه ی ارسال این نامه جویا شدیم.

علی احمدی سراوانی در این ارتباط گفت: پس از ابلاغ آقای عابدینی مبنی بر انتشار تصویر نامه ی فوق، آن را به سایت باشگاه و دیگر رسانه ها از جمله وارش اسپرت ارسال نمودیم.

وی ادامه داد: زمان و چگونگی استفاده یک خبر به مسئولین آن رسانه ها مربوط است.

 

وارش اسپرت: ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان، دلیل حساسیت شما در خصوص انتشار این نامه در وبسایت وارش اسپرت برایمان مبهم است، چرا که مضمون این نامه در سایت رسمی باشگاه داماش گیلان نیز انتشار یافت.

جناب آقای الماسخاله، البته این نامه از سوی باشگاه داماش ارسال شد و ما تنها به رسالت خود که همان خبررسانی است پرداختیم اما به خاطر داریم که چند ماه قبل نامه ای "محرمانه" از سوی باشگاه داماش گیلان در خصوص وضعیت بحرانی این باشگاه و انحلال احتمالی تیم های پایه داماش برای سرپرست تیم فرستاده شد که رونوشت آن در اختیار هیات فوتبال استان قرار گرفت؛ این نامه علاوه بر انتشار در خبرگزاری ها در یک برنامه تلویزیونی نیز به نمایش در آمد و از این رو برایمان جای تعجب است که چرا انتشار نامه ای اداری که "محرمانه" هم نیست، باعث کدورت خاطر شما شد!

نمیدانیم! شاید هم دلیلش فشارهایی باشد که از سوی برخی ها وارد شده و چنین مصاحبه ای را انجام داده اید.