وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امتیاز لیگ برتری باشگاه داماش گیلان واگذار شد !

به گزارش وارش اسپرت، شرکت گـرند مشهد که از دو ماه پیش متقاضی خرید داماش بود پس از توافق با امیر عابدینی، مالک باشگاه داماش گیلان شد!

 

بنابر اخبار واصله در آستانه دیدار داماش برابر ذوب آهن، روز گذشته جلسه ای در دفتر باشگاه داماش در تهران برگزار شد و طرفین پس از چند ساعت گفتگو قرارداد همکاری را امضا کردند تا بدین ترتیب امتیاز داماش به این شرکت واگذار شود!

 

بر اساس این توافق این شرکت متعهد شد که حداقل به مدت دو سال داماش در رشت به فعالیت خود ادامه دهد و پس از آن در صورت مساعد بودن شرایط اقتصادی برای فعالیت در رشت همچنان به کار خود در شهرباران ادامه دهد اما در صورتی که شرایط مساعد نبود طبق بندهایی از قرارداد این اجازه را دارد که امتیاز لیگ برتری داماش را به شهری دیگر منتقل کند.

همچنین امیر عابدینی مدیرعامل داماش پس از نهایی شدن این انتقال رسما با این باشگاه قطع همکاری کرد و شنیده ها حاکیست محمد رویانیان از گزینه های مدیرعاملی داماش در فصل آینده خواهد بود.

 

شایان ذکر است، تمامی خطوط مطلب فوق دروغ سیزده نوروز بود و کاملا فاقد هر گونه ارزش خبری می باشد. وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان سیزده به در خوبی را برای هواداران داماش شهر باران آرزومند است .

با آرزوی موفقیت و بازی درخشان مردان داماش در دو بازی پیش رو و تثبیت حضور داماش شهر باران در لیگ برتر …