وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال امید داماش گیلان با شکست برابر فولاد خوزستان با رتبه هشتمی به کار خود در لیگ برتر امید کشور خاتمه داد.

 

به گزارش وارش اسپرت از هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور ، داماش گیلان در اهواز مهمان فولاد خوزستان بود که این دیدار را علی رغم نمایش مناسب در بیشتر دقایق بازی با نتیجه 5 بر 2 به حریف اهوازی خود واگذار کرد .

گل های داماش گیلان در این دیدار را ابراهیم رضازاده در دقیقه 14 و مبین رضاپور در دقیقه 58 به ثمر رساندند. لازم به ذکر است امید داماش گیلان از دقیقه 25 و با اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره به بازی ادامه می داد.

 

گزارش و حواشی بازی+ جدول پایانی رقابت ها در ادامه مطلب

امید های داماش گیلان با این شکست 26 امتیازی باقی ماندندو در پایان رقابت های امیدهای کشور در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند . لازم به ذکر است سپاهان با 46 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد و تیم های شهرداری تبریز، دبیری تبریز و صبای قم به لیگ دسته اول امید سقوط کردند.

 

گزارش بازی : داماش این دیدار را بسیار هجومی آغاز کرد و 4 موقعیت پی در پی این تیم گل نخست بازی را برای داماش و توسط ابراهیم رضازاده در دقیقه 14 به ارمغان آورد. پس از این گل فولادی ها کمی به خود آمدند و سوت داور به نشان پنالتی برای فولاد زمینه ساز گل تساوی فولاد در دقیقه 25 مسابقه شد . در ادامه نیمه اول و در حالی که 5 دقیقه به پایان نیمه باقی مانده بود ، امیدهای فولاد گل دوم را نیز به ثمر رساندند تا با پیروزی در نیمه اول به رختکن بروند .

با شروع نیمه دوم باز هم این داماشی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند . حملات داماشی ها در دقیقه 58 ثمربخش شد و مبین رضاپور گل دوم داماش را به ثمر رساند تا بار دیگر کار به تساوی کشیده شود. هنوز ده دقیقه از گل تساوی داماشی ها نگذشته بود که بار دیگر داور مسابقه سوت خود را به نشانه پنالتی برای فولادی ها دمید اما اهوازی ها نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و ضربه پنالتی تبدیل به گل نشد. در20 دقیقه پایانی بازی داماشی ها علی رغم نمایش مناسب خود سه بار دروازه شان را باز شده دیدند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه 5 بر دو به سود فولاد خوزستان خاتمه یابد .

 

در حاشیه

– با توجه به اینکه دو تیم فولاد و سپاهان هم امتیاز بودند ، نتیجه دیدار فولاد و داماش بر روی قهرمانی مسابقات تاثیر گذار بود و در صورتی که سپاهان با یک گل بر حریفش پیروز می شد و داماش با اختلاف 5 گل از فولاد شکست می خورد ، خوزستانی ها قهرمان می شدند .

– پیش از آغاز این دیدار یکی از بازیکنان امید داماش پیامکی دریافت می کند که از او خواسته می شود با 5 بازیکن امید داماش صحبت کند تا در ازای مبلغی پول خود را کنار بکشند اما با وجود عدم دریافتی امیدها از سوی باشگاه در فصل گذشته این بازیکن مسئله را با کادرفنی داماش در میان میگذارد .

– دمای هوای اهواز در هنگام برگزاری مسابقه طبق اعلام هواشناسی خوزستان 39 درجه سانتیگراد بود .

– پنالتی دوم فولاد که به زعم مربیان داماش نادرست بود و همینطور اخراج اشتباهی بازیکنی دیگر به جای بازیکن خطاکار هنگام پنالتی نخست فولادی ها از تصمیمات نادرست داور این دیدار بود.

– حدود 400 تماشاگر اهوازی حاضر در این دیدار دائما خطاب به داماشی ها فحاشی و توهین می کردند . تماشاگران فولاد که از بازی خوب امیدها متعجب شده بودند پس از گل دوم داماشی ها با شعارهایی عنوان میکردند که امیدهای داماش از سپاهان پول گرفته اند. جالب تر آنکه مربیان فولاد نیز در حین برگزاری مسابقه به این مسئله تاکید می کردند.

– این دیدار قرار است طبق اعلام شبکه خوزستان به طور خلاصه شنبه شب ساعت 21:45 از شبکه استانی خوزستان پخش شود.

 

جدول رده بندی پایانی لیگ برتر امیدهای کشور

1-سپاهان اصفهان 22 بازی – 46 امتیاز

2-فولاد خوزستان 22 بازی – 46 امتیاز

3-ملوان انزلی 22 بازی – 40 امتیاز

4-فجر شهید سپاسی 22 بازی – 38 امتیاز

5-ذوب آهن اصفهان 22 بازی – 38 بازی

6-نفت اهواز 22 بازی -30 امتیاز

7-نساجی مازندران 22 بازی – 27 امتیاز

8-داماش گیلان 22 بازی – 26 امتیاز

9-برق شیراز 22 بازی – 22 امتیاز

10-شهرداری تبریز 22 بازی – 19 امتیاز

11-دبیری تبریز 22 بازی – 18 امتیاز

12- صبا قم 22 بازی – 16 امتیاز

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید