سرمربی جدید داماش گیلان گفت: خوشبختانه آقای سامان سهرابی که به عنوان مالک تیم را تحویل گرفته است با وجود سن کم، تجارب بسیار خوبی دارد و می‌تواند به تیم داماش گیلان کمک نمیاد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از پایگاه خبری دیار میرزا، امید هرندی در ادامه جمله فوق با بیان اینکه آقای سهرابی ارتباطات خوبی در فدراسیون و هیات فوتبال دارد، افزود: او جوانی کاربلد و جویای نام است که با یک تیم به نام سامی اسپورت در فوتبال ترکیه فعال است.

هرندی همچنین با اشاره به اینکه شب گذشته جلسه‌ای ۵-۶ ساعته با آقای سهرابی داشتم، گفت: ایشان گیلانی هستند و در شهر رشت فوتبال بازی کردند بنابراین اشراف خوبی به وضعیت فوتبال گیلان دارند.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: مالک جدید داماش دست ما را از نظر فنی باز گذاشته و شنبه هفته آینده کادرفنی خود را که احتمال زیاد کاملا بومی هستند، معرفی خواهم کرد.

هرندی با اشاره به آغاز تمرینات تیم داماش گیلان از روز دوشنبه، اعلام کرد: تمامی افرادی که احساس می‌کنند توانایی بازی در لیگ دسته اول را دارند می‌توانند از روز دوشنبه ساعت ۱۱:۳۰ با حضور در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت تست بدهند.

وی با بیان اینکه تمامی افراد رشتی و گیلانی می‌توانند در این تست شرکت کنند به شرطی که توانایی بازی در لیگ دسته اول را داشته باشند، تصریح کرد: افراد غیربومی از سایر استان‌ها نیز می‌توانند در صورت اینکه مشکل محل استراحت و غذا ندارند در این تست شرکت کنند زیرا تیم به تازگی شکل گرفته و ما نمی‌توانیم فعلا خوابگاه یا غذا در اختیار آنها قرار دهیم.

این پیشکسوت فوتبال گیلان افزود: تست‌گیری از بازیکنان تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و بازیکنان منتخب به تیم داماش اضافه خواهند شد.

هرندی گفت: از مربیان بومی تقاضا دارم در صورتی‌که بازیکنان خوبی دارند که توانایی بازی در داماش را دارند حتما به ما معرفی کنند تا این بازیکنان در تست‌های تیم داماش شرکت نمایند.

سرمربی داماش گیلان تاکید کرد: کادرفنی داماش گیلان بدون مشورت با آقای سهرابی کاری انجام نخواهد داد و تیم روال تیمی خود را حفظ خواهد کرد.

هرندی ضمن تشکر از علی فتح‌اللهی، فرماندار شهرستان رشت، اظهار داشت: آقای فتح‌اللهی از بازیکنان اسبق چوکای تالش بودند و جزو خانواده فوتبال گیلان هستند، بنابراین کمک زیادی به تیم‌های سپیدرود و داماش کردند و هنوز هم به دنبال حل مشکلات این دو تیم با ریشه و محبوب گیلان هستند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولین تیم داماش را تنها نگذارند، گفت: ما به کمک همه عزیزان برای موفقیت تیم نیازمندیم و امیدواریم ما را فراموش نکنند.

سرمربی تیم داماش گیلان ضمن تقدیر از زحمات محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رییس‌جمهور، اظهار کرد: جناب آقای نوبخت به عنوان یک رشتی و گیلانی برای حل مشکل پیش آمده با کارون اروند به تیم داماش کمک بسیاری کردند.

هرندی با بیان اینکه داماش کار بسیار سختی دارد زیرا نیمی از بازیکنان این تیم که بازیکنان تاثیرگذاری نیز بودند از این تیم جدا شدند، گفت: در سال ۹۱ که بنده سرمربی داماش شدم ۲ ماه وقت برای آماده‌سازی تیم داشتم اما در حال حاضر فقط چند روز تا شروع به لیگ زمان داریم و حتی قرارداد بازیکنان نیز بسته نشده است.

هرندی اظهار داشت: بنده و آقای سهرابی تمام سعی خود را خواهیم کرد که با بازیکنان تسویه حساب کنیم و حقوق آنها را پرداخت کنیم.

سرمربی داماش گیلان از هواداران داماش درخواست کرد که “دندان بر جگر” بگذارند و از تیم حمایت همه‌جانبه کنند تا بتوانیم در فرصتی مناسب تیم مورد انتظار آنها را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش سه سال بود که با هم تمرین می‌کردند و به هماهنگی رسیده بودند اما امسال متاسفانه بسیاری از آنها از تیم جدا شدند، گفت: ما امسال باید تیم را از نو بنا کنیم بنابراین از مردم انتظار داریم صبور باشند و به بازیکنان جوان شهر و استان خود زمان بدهند.

هرندی با بیان اینکه بازیکنان خوبی در تیم داماش هستند و از نظر اخلاقی بسیار خوب هستند، اظهار داشت: در هر حالت تمامی بازیکنان از نظر کادرفنی ارزیابی می‌شوند.

سرمربی داماش گیلان در پایان با اشاره به اینکه هدف امسال ما ماندگاری در لیگ دسته اول است، تصریح کرد: مطمئن باشید با وجود طرفداران دو آتشه و تیفوسی‌های داماش گیلان همراه با کمک اصحاب رسانه روزهای خوبی در انتظار باشگاه قرار دارد.