وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان امروز عصر میهمان برنامه 90 در 90 شبکه بین المللی جام جم بود.

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان و به نقل از روابط عمومی داماش وی در این برنامه در خصوص باشگاه و تیم فوتبال داماش گیلان گفت:تیم فوتبال داماش گیلان متعلق به مردم رشت و استان گیلان است و هرگز منحل نخواهد شد و من تا روزی که توان دارم در خدمت مردم رشت و استان گیلان خواهم بود و همه گمانه زنی ها در باره سرانجام این تیم و باشگاه غیر وارد است و این تیم به لطف خدا پا برجا خواهد بود و مستحکم ادامه مسیر خواهد داد و ما در تلاش مضاعفی هستیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم و ان شاءالله این کار هم صورت خواهد گرفت.

 

عابدینی در خصوص انتقال مهدوی کیا گفت:موضوع انتقال مهدوی کیا امروز به باشگاه پرسپولیس بازمی گردد که آیا باشگاه و سرمربی آن مهدوی کیا را می خواهند یا نه؟ من تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که از شرط انتقال نوروزی به داماش در مقابل انتقال آقا مهدوی عقب نشینی کنم و دیگر این موضوع، شرط انتقال ایشان به پرسپولیس نیست و این ها همه به خاطر این است که به اخلاق و منش آقا مهدی احترام می گذارم و فهمیدم که وی به دنبال مربیگری در آلمان و حرکت در این مسیر است .

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

عابدینی در باره محمد محمدی گفت:درخصوص محمد محمدی ، من ایشان را یک دروازه بان با اخلاق و با شخصیت می دانم و نمی توانم بگویم که ادعای وی در خصوص تمرین بر روی چمن مصنوعی یک بهانه است بلکه ما بنا را بر این گذاشتیم که وی برای تمرینات در چمن مصنوعی با مشکل مواجه است و تلاش کردیم مشکل وی را حل کنیم لذا با انتقال ایشان به پرسپولیس موافقت کردیم اما هزینه ایی سنگین برای وی متحمل شده ایم که باشگاه پرسپولیس در این زمینه باید کارگزاری کند و برهمین اساس باشگاه پرسپولیس باید برای انتقال وی مبلغ 410 میلیون تومان پرداخت کند زیرا بخش مهمی از هزینه های ما مربوط به رضایت نامه و هزینه های دیگر بوده است و از این به بعد به عهده باشگاه پرسپولیس است .

 

عابدینی در باره این که آیا بازیکنان دیگری از داماش منتقل خواهند شد یا نه ؟ گفت: بازیکنان دیگر تیم تا پایان این فصل در داماش گیلان باقی خواهند ماند و هیچ بازیکن دیگری به تیم های دیگر منتقل نخواهند شد و یک نکته را نباید فراموش کنیم که وقتی قراردادی را می بندیم باید به آن پایبند باشیم.
امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خصوص سرمربی داماش گیلان " ابراهیم قاسمپور " اظهار داشت : آقای قاسمپور یک مربی کار بلد و بسیار با اخلاق و به کار خود بسیار معتقد است ، من شاید یک بار هم بر سر تمرینات قاسمپور نرفته ام زیرا به کار وی ایمان دارم و اگر نگرانی داشتم حتما بر سر تمرینات وی حاضر می شدم لذا این احساس را ندارم که باید در تمرینات وی حاضر شوم و در کار وی دخالتی نکرده ام ، من به کار او اعتماد کامل دارم .

 

ایشان ادامه داد : آقای قاسمپور خواستار دو بازیکن است ، یکی در دفاع و یکی درون دروازه ، پس از جدایی محمد محمدی او به یک دروازه بان با تجربه که در لیگ برتر بتواند دروازه بانی کند نیاز دارد و ما در صدد حل این موضوع هستیم .

 

 

مدیر عامل داماش افزود: ما البته درون دروازه یک دروازه بان جوان به نام میلاد فراهانی داریم که می توانیم به او نیز اعتماد کنیم اما در کنار او به یک دروازه بان با تجربیات بیشتر نیاز داریم اما پس از رفتن مهدوی کیا ما جوانانی در این پست داریم که خودشان می توانند در آینده مهدوی کیاهای ایران باشند .
عابدینی در خصوص جایگاه داماش گیلان در لیگ برتر گفت : ما امسال در صدد مطرح شدن در لیگ برتر هستیم لذا اگر جایگاه ما یکی دو رتبه بالا یا پایین برود نگران نیستیم اما اگر مشکلاتمان کمی برای سال آینده بهبود یابد حتما برای مدعی شدن وارد لیگ برتر خواهیم شد و این در پتانسیل داماش گیلان وجود دارد.
در ادامه این برنامه موضوع نشست فوق العاده مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با مهندس عابدینی مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه این برنامه عزیزالله محمدی و نصیرزاده به صورت تلفنی در برنامه حضور پیدا کردند.