علی امیری آن امیری سال قبل نیست،خودش هم این قضیه را قبول دارد و امیدوار است که بتواند از این شرایط خارج شود. امیری در بازی خانگی با مس رفسنجان تقریبا 7-8 دقیقه بازی کرد و گل چهارم داماش را به ثمر رساند تا پس از مدت ها یک گل برای داماش بزند و جالب آنکه برخلاف بعضی از بازیکنانمان که کمتر به سمت تماشاگران میایند به طرف تماشاگران آمد تا شادی خود را با آنها تقسیم کند!

 

*خسته نباشید آقای امیری، وضعیت آمادگیت در چه حده؟ امروز کمتر تو تمرین گروهی بودی!

ممنون. از نظر آمادگی مشکلی ندارم و نوع تمرینم هم دستور مربیان بود.

 

*تو بازی با اتکا نزدیک به یک نیمه تو زمین بودی بازی خودت رو چطور دیدی؟

بله حدود 40 دقیقه تو نیمه دوم بازی کردم که در واقع یه تعویض اجباری بود و مجبور شدم بدون اینکه خودم رو گرم کنم وارد زمین بشم.در واقع افشین از نظر بدنی به خاطر مسمومیتش نمیتونست بازی کنه و این تعویض انجام شد. در مورد بازی خودم هم فکر کنم بقیه بهتر بتونند نظر بدند.

 

*خودت چطور فکر میکنی و روند کلی بازی رو چطور دیدی؟

خب تو نیمه اول که به اونصورت موقعیتی برای تیم پیش نیومد و یه بازی متعادل بود اما تو نیمه دوم فکر میکنم بهتر تونستیم بازی کنیم و من هم سعی کردم از نظر توپ رسانی و روند هجومی به تیم کمک کنم. متاسفانه یه موقعیت صد در صد گل رو هم از دست دادم که نباید این موقعیت رو از دست میدادم.

 

*بازی با رفسنجان فکر کنم حدود 10 دقیقه بازی کردی،گل زدی و بعد به سمت تماشاگران اومدی و شادی زائدالوصفت رو نشون دادی.چه حسی داشتی اون موقع؟

من واقعا تماشاگرا رو خیلی دوست دارم. امسال واقعا خیلی بهم لطف داشتند خیلی(بر روی کلمه خیلی تاکید میکند!). من پارسال بهترین گلزن تیمشون بودم و ازم خیلی انتظار داشتند. خجالت زده بودم از اینکه نتونسته بودم گل بزنم با وجود اینکه خیلی کم هم بازی کردم و گاها مصدوم هم شدم. یه گل زده بودم از اول فصل و بعد شرایط به گونه ای شد که بازی نکنم یا آماده نباشم این شد که بعد از اینکه گل زدم به اون شکل اومدم سمت تماشاگران تا شادی خودم رو با کسایی که تو گرما و سرما از تیم حمایت کردند و خیلی هوامو داشتند تقسیم کنم. ایشالا که تو این 8 تا بازی که باقیمونده بتونم به تیم کمک کنم.

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

 

*سال قبل 12 گل زدید اگر اشتباه نکنم و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ما بودید، فکر میکنی بتونی برگردی به همون دوران؟!

بله 12 تا گل بود که یکیش از رو نقطه پنالتی بود و 6 تا هم پاس گل دادم. من همیشه امیدوارم مخصوصا تو این شرایط سختی که الان توش هستم. به هر حال بستگی به نظر مربیان داره که بخوان چطور ازم استفاده کنند. چه بگن برو تو زمین ، چه نیمکت ، چه سکو و چه خونه (!) هر چیزی که اونا ازم بخوان و انتظار داشته باشند تابع هستم. من تمام تلاشم رو سعی میکنم برای تیم داشته باشم.

 

*فکر میکنید حالا چند تا گل تو این 8 بازی بزنید؟

ایشالا اگر شرایطم خوب باشه ، اگر بازیم بدند و برام موقعیت پیش بیاد سعی میکنم تو تمام بازیها گل بزنم و تعداد گلهام رو دو رقمی کنم! البته این هدفمه به شرط اینکه بازی کنم و شرایط باشه..

 

*بازی بعدی با کاوه رو چطور میبینی،فکر میکنی تو ترکیب باشی؟

نه! فکر نمیکنم!! البته بستگی به نظر مربیان داره.

 

*و سوال آخر. بالاخره امیری کلایورت یا نیستلروی؟!

جفتشون! البته الان که فعلا هیچکدوم (باخنده)!

 

 

مصاحبه از : مهرداد