وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مراسم معارفه مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان ، پیش از تمرین امروز با حضور تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد .

 

احمد ابراهیمی سرپرست تیم ضمن معرفی مهدی تارتار به عنوان سرمربی داماش گیلان و خیر مقدم به ایشان ، نخست از زحمات ابراهیم قاسم پور  سرمربی پیشین تیم قدردانی و از بازیکنان و سایر کادر فنی خواست که با حمایت از تلاش های سرمربی جدید همچون گذشته با تلاشی دوچندان روند رو به رشد تیم را همچنان ادامه دهند.

آنگاه مهدی تار تار در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در تیم داماش  گفت: از اینکه شرایطی فراهم آمد تا با آقای عابدینی و کادر فنی حاضر و بازیکنان توانای داماش گیلان همکاری کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم در کنار یکدیگر تیم را با جایگاهی بالاتر در لیگ برتر ارتقاء دهیم.

 

وی سپس گفت: همه با هم مسافر یک کشتی هستیم و در یک اقیانوس متلاطم در حال حرکتیم به همین دلیل همه باید برای عبور این کشتی و رسیدن به سرمنزل مقصود تلاش کنیم و نباید اقدامی کنیم که منجر به آسیب رسیدن به کشتی شود.

 

متن کامل خبر +گزارش تصویری اولین تمرین داماش با سرمربی جدید در ادامه مطلب

 

سرمربی جدید داماش گیلان " مهدی تارتار "  یکی از بزرگترین وظایف خود را اجرای عدالت در تیم عنوان کرد و گفت: اسم ها برایم مهم نیست و نحوه تمرینات و نظم و انضباط بیشترین تاثیر را در بازی کردن بازیکنان دارد چرا که معتقدم بازیکنان جوانی که در تیم حاضرند چشم امیدشان به من است تا در مورد آنها عدالت را رعایت کنیم.

 

آنگاه رضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش به نمایندگی از سوی بازیکنان تیم داماش ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم قاسم پور به مهدی تارتار خیر مقدم گفته و ابراز امیدواری کرد وی در هدایت و تحکیم سیر صعودی داماش گیلان همچنان موفق باشد.

 

 

در این جلسه از سوی مهدی تارتار ، علی رضا پورمند به عنوان دستیار وی در داماش گیلان معرفی شد. پورمند سابقه حضوری 21 ساله در فوتبال ایران دارد و در تیم های سپاهان ، ذوب آهن ، پاس تهران ، فجر سپاسی ، ابومسلم و تراکتورسازی سابقه بازی داشته است.. پورمند در زمان حضور مهدی تارتار به عنوان سرمربی راه آهن ، با وی همکاری داشته و دارای لیسانس تربیت بدنی است. وی در کنار افشین ناظمی و دیگر اعضای کادر فنی ، مهدی تارتار را همراهی خواهند نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان