وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اسامی بازیکنان حاضر در اردوی ترکیه را اعلام کرد. بر این اساس آقایان محمد محمدی ، میلاد فراهانی ، محمد مختاری ، علیرضا نظیف کار ، مصطفی حاجتی ، آلوز ،  داسیلوا ، آبشک ، رضا مهدوی ، مهدوی کیا ، علی حسینی ، ابوذر رحیمی ، عباس آقایی ، محمد کریمی ، غلامی ، چاوشی ، فرزاد محمدی ، افشه ، عسگری ، اسماعیل زاده سیامک سرلک در تمرینات داماش گیلان در ترکیه حاضر هستند . دوشنبه  نیز نصرتی ، جهانبخش و محمدی از بازیکنان امید به کاروان داماش گیلان اضافه خواهند شد .

 

همچنین تیم فوتبال داماش گیلان در اولین دیدار دوستانه خود را در کمپ گرین پارک ترکیه برگزار کرد. در این دیدار دوستانه که امروز یکشنبه با تیم دسته دومی آیدین اسپور ترکیه برگزار گردید ، تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه اول با ترکیب محمدی ، مهدوی کیا ، مختاری ، آلوز ، رحیمی ، باتیستا ، آقایی ، عسگری ، حاجتی ، غلامی و محمدی بازی کرد و در حالیکه 3 موقعیت خوب گل را از دست داد توانست در دقیقه 40 توسط عسگری روی سانتر حاجتی و دخالت غلامی به گل برسد.

در نیمه دوم فراهانی ، مختاری ، آلوز ، نظیف کار ، حسینی ، آبشک ، مهدوی اسماعیل زاده ، افشه ، کریمی و چاووشی برای داماش بازی کردند که ابتدا در دقیقه 57 با گل بخودی علی حسینی بازی مساوی شد و پس از چندین حمله گسترده داماش گیلان صاحب یک پنالتی شد که چاووشی آنرا به تیرک دروازه زد و در نهایت در دقیقه 79 بازی ، تیم آیدین اسپور توانست برخلاف جریان بازی به گل برسد و حملات گسترده داماش نیز دیگر فایده ای نداشت تا اولین بازی دوستانه در این کمپ به نفع حریف به پایان رسد . کادر فنی داماش گیلان در نظر دارد تا دو دیدار دوستانه دیگر برگزار کند تا در طی آن به تقاط ضعف و قوت تیم دست یابند که بر این اساس روز سه شنبه دومین بازی تدارکاتی داماش گیلان با یک تیم دسته اولی برگزار خواهد شد که مهندس عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش از نزدیک شاهد آن خواهند بود.

با توافقات به عمل آمده با تیم شهرداری تبریز ، دیداری دوستانه ای بین این تیم و داماش گیلان در رشت دوشنبه آینده در عضدی برگزار خواهد شد . شهرداری تبریز نیز در محل کمپ داماش گیلان اردوی خود را برگزار کرده است.

 

گزارش تصویری از بازی با آیدین اسپور و همچنین تمرینات داماش گیلان در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان-با تشکر از روابط عمومی باشگاه داماش