اردوی داماش با برگزاری آخرین بازی تدارکاتی به اتمام رسید. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که جهت برپایی اردویی 6 روزه به تهران سفر کرده بود، عصر امروز با برگزاری آخرین بازی تدارکاتی اش برابر بادران به کار خود در این اردوی آماده سازی پایان داد. 

از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) داماش گیلان در استادیوم کارگران تهران به مصاف بادران تهران رفت که در نهایت این بازی را با حساب دو بر یک به حریف لیگ یکی خود واگذار کرد. تک گل این بازی برای داماش را علیرضا توکلی در دقیقه 60 به ثمر رساند، ضمن اینکه گل های بادران نیز در دقایق 72 (پنالتی) و 73 به ثمر رسید. 

 

ترکیب داماش در نیمه اول: جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی، حسن نیازی، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی، مرتضی حیدری و سعید باقرپسند .

ترکیب داماش در نیمه دوم: جاسم یاسرالهی (از دقیقه 84 بهنام لایقی فر)، کنعان طاهرنژاد، امیر حسین دهقان، آزاد جعفرزاده، امیر تیزرو، حسن نیازی، مجید خدابنده لو، سید محمد اسلامی، علیرضا توکلی، علی آل کثیر و سعید باقرپسند.

 

داماشی ها در دو بازی پیشین خود در اردوی تهران ابتدا برابر تیم لیگ دویی داتیس خودرو با حساب دو بر یک پیروز شد و سپس برابر تیم لیگ برتری سایپا با یک گل شکست خورد. 

لازم به ذکر است، در صورتی که داماش قصد شرکت در مسابقات جام حذفی را داشته باشد، احتمالا می بایست در یکی از روز های 22 یا 23 مرداد اولین دیدار رسمی اش در فصل جدید این مسابقات را برگزار کند.