جبار کوچکی نژاد از شرایط نماینده لیگ برتری شهرستان رشت بازدید کرد.
به گزارش وارش اسپرت ، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی قبل از بازی لسمان برابر شهرداری تبریز برای لحظاتی با اعضای تیم لسمان مروارید رشت دیدار کرد تا از مشکلات نماینده لیگ برتری شهرستان رشت در مسابقات فوتبال ساحلی کشور آگاه شد.
 
 موسس ، سرمربی و کاپیتان تیم لسمان مروارید با بیان مشکلات مالی و نقص های موجود در محل برگزاری دیدارهای خانگی خواهان توجه بیشتر به نماینده لیگ برتری شهرستان رشت شدند.
 

جبار کوچکی نژاد در پاسخ به درخواست حمایت مالی و معنوی ، گفت: "در گذشته هم وقتی ملی پوشان گیلانی فوتبال ساحلی از بازی های جهانی آمده بودند سعی کردیم اقداماتی انجام دهیم و از سویی دیگر من نماینده مردم شهرستان رشت هستم قطعا در حمایت از تیم لسمان که نماینده شهرستان رشت در مسابقات کشوری است هم ورود خواهیم کرد و هم از لحاظ مالی و معنوی کمک هایی برای موفقیت این تیم انجام خواهیم داد تا شاهد موفقیت هایش باشیم."
 
همچنین علاوه بر کمک های مالی مقرر شد تا مذاکراتی برای تجهیز هر چه سریعتر زمین فوتبال ساحلی "مجتمع مروارید خزر" مکان دیدارهای خانگی لسمان واقع در بخش زیباکنار شهرستان رشت صورت بگیرد.
 
لازم به ذکر است ، کوچکی نژاد پیش از این در بحث کمک به تیم های فوتبال رشت کمک های قابل توجهی به تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت انجام داده است.