دیار وارش: داماشی ها پس از یک هفته اردوی شبانه روزی به رشت بازگشتند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان تیم فوتبال داماش که با 22 بازیکن صبح روز چهارشنبه 25 آذر عازم تهران شده بودند، پس از یک هفته اردوی شبانه روزی در مجموعه فرهنگی و ورزشی یزدان تهران، شب گذشته (سه شنبه) به رشت بازگشتند. 

داماشی ها در یک هفته اردوی خود صبح و بعدازظهر به تمرین پرداختند که تمرین صبح لاجوردی پوشان مختص به تمرینات بدنسازی و وزنه بود و بعدازظهر نیز تمرینات تاکتیکی در زمین اکباتان در دستور کار قرار داشت. 

با توجه به اینکه تیم های لیگ برتری یا در مسابقات جام حذفی حضور داشتند و یا به مانند تیم های لیگ یکی تمریناتشان تعطیل شده بود، داماش گیلان تنها توانست یک بازی تدارکاتی برابر تیم سازه گستر تهران انجام دهد که این بازی با حساب سه بر صفر به سود رشتی ها خاتمه یافت. یکی از سه گل این مسابقه را امین متوسل زاده که در نقل و انتقالات نیم فصل به داماش بازگشته است به ثمر رساند. 

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال داماش گیلان تعطیل است و تمرینات آماده سازی این تیم برای دیدار برابر استقلال آبی ب تهران از ساعت 15 روز پنجشنبه 2 دی در استادیوم شهیدعضدی پیگیری خواهد شد. 

دیدار تیم های داماش گیلان و استقلال آبی ب تهران در چارچوب هفته چهاردهم مرحله مقدماتی لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات از ساعت 14 روز دوشنبه 6 دی ماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد. داماش گیلان هم اکنون با کسب 18 امتیاز از سیزده بازی در جایگاه پنجم جدول و استقلال آبی تهران با 16 امتیاز از همین تعداد بازی در رده نهم جدول رده بندی گروه ب لیگ دو قرار دارند.