وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دربی گیلان در انزلی با تساوی بدون گل خاتمه یافت .

به گزارش وارش اسپرت ، از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران شب گذشته تیم فوتبال داماش گیلان در انزلی به مصاف ملوان رفت که در نهایت این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت .

 

این نتیجه درحالی رقم خورد که داور مسابقه در دو صحنه مشکوک به پنالتی رای به ادامه بازی داد تا باز هم علاوه بر خوش شانسی سال های اخیر ملوان در داربی، داوری به مانند چند دربی گذشته مانع پیروزی داماش شهر باران شود .

داماش گیلان سه شنبه هفته آینده در سومین دیدار این فصل خود در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم حسین ابراهیمی ،نفت تهران خواهند بود .

 

پنج شنبه دهم مرداد ماه نود و دو – ساعت 22:00

لیگ برتر ، دوره سیزدهم ، هفته دوم

ورزشگاه تختی انزلی – تماشاگر: 9 هزار نفر

داور: تورج حق وردی – کمک داوران: حمید ویشکاهی ، محمدرضا رحیمی

کارت زرد: ابوذر رحیمی دقیقه 29، محمد آبشک دقیقه 40 ، هادی سهرابی دقیقه 45+1 (داماش)

 

ملوان انزلی: سرگئى پاشنکو،احمد مهدى زاده ( نیما دلاوری از دقیقه 77)،سعید سالارزاده،عزیز معبودى،سیامک کوروشى،سعید یوسف زاده ( مهدی دغاغله از دقیقه 61) ، مازیار زارع، محسن یوسفى، شاهین ثاقبى ( عزت الهی از دقیقه 83)، مهدى شیرى، جلال رافخایى

سرمربی: دراگان اسکوکیچ

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی، علی رضا نظیف کار، محمد رضا مهدوی، محمد آبشک،هادى محمدى، هادى سهرابى، ابوذر رحیمى، سعید حلافى ( مصطفی حاجتی از دقیقه 64) ، رضا کاردوست، جهانگیر عسگرى ( امین متوسل زاده از دقیقه 45 )، مسعود حسن زاده( سیف الهی از دقیقه 81)

سرمربی: افشین ناظمی

 

شرح بازی:

داربی گیلان در حالی که امسال به حکم قرعه در همین روزهای ابتدایی لیگ برگزار می گردید، در ورزشگاه تختی بندر انزلی و در یک هوایی که بیشتر به اواسط پاییز می خورد تا میانه تابستان! دو تیم که امسال را با درد مشترک بی پولی آغاز کرده اند، هرکدام امیدوار بودند تا با موفقیت در این بازی بتوانند ادامه بازی ها را با اعتماد به نفس بیشتری ادامه دهند. هر دو تیم با یک محروم و یک مصدوم گام به این مسابقه گذاشتند. در ملوان احمد آهی به دلیل اخراج در بازی پیشین محروم و امیرحسین فشنگچی مصدوم بود و داماشی ها همچنان از در اختیار داشتن محمد مختاری محروم بود و رسول بروش را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

 

نیمه نخست:

اولین موقعیت بازی با اشتباه مدافعیت داماش برای مهاجم ملوان خلق شد اما شاهین ثاقبی توپ را با بی دقتی توپ را به اوت زد.

دقیقه 24 مازیار زارع با یک شوت از پشت محوطه می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما واکنش فراهانی مانع آز گل شدن توپ شد و در بازگشت رافخایی که در موقعیت آفساید بود نیزتوپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 36 نیز آبشک با یک شوت از پشت محوطه می توانست دروازه ملوان را باز کند اما ضربه او با کمی اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت تا آه از نهاد هواداران داماش بلند شود.

 

نیمه دوم:

دقیقه 82 پاس رافخایی در درون محوطه جریمه به محسن یوسفی رسید اما او توپ را به دستان فراهانی کوبید

دقیقه 87 ارسال دغاغله از سمت چپ ملوان بر روی دروازه داماش ارسال شد اما شیری توپ را به آسمان کوبید

90+3 حاجتی از جناح چپ ملوان وارد محوطه جریمه شد و پاس به بیرون او به متوسل زاده رسید اما قاطی کردن متوسل زاده و مهدوی باعث شد توپ به سیف الهی برسد و خروج پاشنکو باعث شد تا یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه ایجاد شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید