شاد در صدر نظرسنجی افکار عمومی در فضای مجازی برای انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان قرار گرفت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان که در ابتدای هفته آتی برگزار خواهد شد برای اطلاع از نظر افکار عمومی، نظرسنجی تلگرامی در ۴۸ ساعت گذشته در کانال های ورزشی و گروه های هواداری تیم های فوتبال گیلان از جمله کانال وارش اسپرت به اشتراک گذاشته شد و در پایان از مجموع ۱۳۲۹ شرکت کننده، اسماعیل شاد با کسب ۴۹ درصد آرای شرکت کنندگان حائز بیشترین میزان آرا شد.

پس از شاد، افشین ناظمی با ۳۹ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت. قربانعلی الماسخاله ریاست فعلی هیات فوتبال استان با ۷ درصد و سید امیر فرحسینی با ۵ درصد در جایگاه های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.

موازی با این نظرسنجی، در استوری اینستاگرام وارش اسپرت نیز چنین نظرسنجی با مدت زمان ۲۴ ساعت صورت گرفت که نتیجه آن با کمی تفاوت در رتبه بندی ودرصد آرا به این شرح شد: اسماعیل شاد ۴۲ درصد، افشین ناظمی ۴۱ درصد، امیر فرحسینی ۱۱ درصد و قربانعلی الماسخاله ۶ درصد از آرا را به خود اختصاص دادند.

انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان ساعت ۱۰ یکشنبه ۱۲ آبان با حضور ۳۸ عضو مجمع انتخابات شامل رییس فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، روسای ۱۶ هیات شهرستان، نمایندگان بازیکنان، مربیان و داوران آقا و خانم، مدیران عامل باشگاه های برتر استان و… برگزار خواهد شد.