به گزارش وارش اسپرت و به نقل از ایرنا ، در دور ششم این رقابت ها که سه شنبه شب در رشت برگزار شد، در یکی از دیدارهای حساس ، کاظم بختیاری از گیلان موفق شد دیتر استیوندر از آلمان را شکست دهد .
همچنین در سایر دیدارهای مهم دور ششم این رقابت ها نیز ، میثم مرادیان برابر بنیامین بابانیا پیروز شد و سبحان خادم عرفانی موفق شد پرهام صفری را شکست دهد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و در پایان دو ر ششم ، میثم مرادیان از استان گیلان با برتری برابر رقبای خود و با کسب شش امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت .
همچنین بنیامین بابانیا ، عرفان آوخ ، سبحان خادم عرفانی ، کاظم بختیاری ، علیرضا مقدم ، علی راستبد ، مهیار رضایی و رامتین طاووسی راد همگی از استان گیلان به همراه فرزین رضایی آباری از مازندران با کسیب پنج امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
چهارمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام دوستی ، از عصر شنبه با حضور 136 شطرنجباز ایرانی به همراه هشت شطرنجباز از کشورهای آلمان و روسیه در رشت آغاز شده است .
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، دارای ریتینگ بین المللی زیر 2200 و در رده سنی آزاد حضور دارند که با هم به رقابت می پردازند.
قوانین فدراسیون جهانی شطرنج در این دوره از مسابقات اعمال می شود که در نهایت به شطرنجبازان برتر این دوره از رقابت ها ، جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
چهارمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام دوستی ، به مدت شش روز در سالن شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه خواهد یافت.