تیم فوتسال بانوان داماش گیلان صبح دیروز و از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در سالن کارگران رشت به مصاف تیم خلیج فارس هرمزگان رفت که در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی در برابر این تیم متوقف شد.

بازی بعدی فوتسالیست های دختر داماش در روز پنجشنبه 26 اسفند و در مقابل تجارتخانه هرمزگان و در رشت برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی در این مسابقه و با توجه به نتایج دیگر رقبا این تیم میتواند نائب قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

 

چهار هفته ای است که بانوان فوتسالیست داماش موفق به کسب پیروزی نمیشوند، این در حالیست که این تیم در هفت هفته اول و در حالی که اکثر بازیهای این تیم در خارج از خانه برگزار میشد پیروز از میدان مسابقه خارج میشد.

به همین علت جلسه ای مابین کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال بانوان داماش گیلان و مهندس امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در مقر باشگاه برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور آقای حقدوست سرپرست ، سرکار خانم واحدی سرمربی ، خانم شاه چشمه مدیر اجرایی  و کلیه بازیکنان تیم برگزار شد ابتدا مشکلات تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در چند هفته اخیر که منجر به کسب نتایج غیر منتظره شد، بیان گردید.

سپس مهندس عابدینی ضمن تشریح دیدگاه های باشگاه به منظور حفظ و تقویت تیم فوتسال بانوان باشگاه تاکید کرد که سال آینده تیم همچنان حفظ خواهد شد و در صورت لزوم تقویت می شود . عابدینی تاکید نمود که از تیم فوتسال بانوان داماش گیلان با توجه به توانایی های تیمی و فردی بازیکنان انتظار می رود که در صدر جدول قرار داشته و همیشه مدعی قهرمانی باشد.

در این جلسه برخی از بازیکنان تیم نیز نقطه نظرات خود را جهت تقویت هر چه بیشتر تیم بیان نمودند.

 

عکس های مربوط به این جلسه را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از:داماش ایرانیان