وارش اسپرت:

 

در حالیکه هفته هفتم و پایانی نیم فصل اول رقابتهای والیبال لیگ برتر باشگاه های ایران فردا پایان میپذیرد و تنها چند بازی عقب افتاده از این بازیها در روزهای آینده انجام خواهد پذیرفت،کمیته مسابقات فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برنامه دور برگشت این رقابتها و همچنین مرحله پلی آف را اعلام کرد.

 

بر این اساس این رقابتها با تعطیلاتی 18 روزه برای بسیاری از تیمها من جمله داماش همراه خواهد بود تا تمرینات آماده سازی خود را با برنامه ای بهتر دنبال کنند.

 

حسین معدنی سرمربی تیم والیبال داماش گیلان که تیمش در دو بازی از هفت بازی نیم فصل اول مغلوب تیم های تازه وارد لیگ برتر شده بود پیش از این علت آن ناکامی ها را والیبال زدگی بازیکنان ملی پوش و عدم آماده سازی آنها برای این رقابتها اعلام کرده بود.

 

حالا او با این فرصت خوبی که در اختیار دارد میتواند به آماده سازی تیمش برای ادامه رقابتها بپردازد تا دیگر نتواند بهانه ای اینچنین برای بازی های آینده تیمش بیاورد.

 

طبق برنامه اعلام شده بازی بعدی داماش گیلان در هفته هشتم در روز یکشنبه 10 بهمن 1389 در برابر دانشگاه آزاد اسلامی و در خانه والیبال تهران خواهد بود.

همچنین برای اولین بار در این فصل از رقابتها ، سالن کارگران رشت در روز چهارشنبه بیستم بهمن میزبان بازی والیبال داماش گیلان با ارتعاشات صنعتی خواهد بود.

 

برنامه کامل دور برگشت و پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران به شکل مصور و همچنین PDF را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

 

 

 

 

 

 

 

*همچنین برای دانلود فایل PDF برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

(دانلود فایل pdf )