وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران در فصل جاری ، فردا یکشنبه 6 آذرماه وارد مرحله یک هشتم نهایی خود خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران در فصل 91-90 از فردا یکشنبه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرمان و تبریز آغاز خواهد شد و طی آن از ساعت 14 سیاه جامگان با شهرداری یاسوج در مشهد و مس سرچشمه با صبای قم در کرمان دیدار خواهند کرد.

از ساعت 14:30 همین روز نیز ذوب آهن در اصفهان پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود و داماش گیلان نیز در دیداری حساس برای دوستداران تیم شهرباران در استادیوم یادگار امام تبریز میهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

 

داماش گیلان که نتوانست روزجمعه تمرین خود را به علت بارش شدید برف در رشت برگزار کند عصر جمعه از طریق مسیر زمینی به شهر تبریز سفر کرده است تا در روز شنبه بعد از ظهر یک جلسه تمرینی سبک در استادیوم محل برگزاری مسابقه برگزار کند . ماشین سازی تنها نماینده تبریز در رقابت های جام حذفی امسال، هم اکنون در صدر جدول گروه خود در رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد.

نمودار درختی مرحله یک هشتم نهایی را در زیر مشاهده می کنید .(برای دیدن نمودار با کیفیت بالا بر روی آن کلیک کنید)

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار دیگر به پایان می رسد و طی آن از ساعت 14 ابومسلم با شاهین بوشهر در مشهد و مس کرمان با فجرسپاسی در کرمان پیکار خواهند داشت .

ساعت 14:30 نیز نفت آبادان در داربی خوزستان به مصاف فولاد خواهد رفت و ساعت 16:15 آخرین دیدار این مرحله را تیم های استقلال تهران و مهرکرج در استادیوم آزادی برگزار خواهند کرد