به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان رشت ، مسابقات چهار جانبه رده سنی جوانان به مناسبت عید سعید قربان بین چهار تیم و به صورت دوره ای در سالن ورزشی کارگران رشت برگزار گردید.

تیم های هیات سنگر ، حجاب ، سراوان و پدیده بهجت شرکت کنندگان این دور از مسابقات بودند .

داوران این دور از مسابقات هم خانم ها پورمهدی ، علیزاده، افرا و صفری بودند.

مقام اول این دور از مسابقات را تیم پدیده بهجت به مربیگری خانم ذرییه بدست آورد و مقام دوم هم تیم هییت سنگر به مربیگری خانم دروگر و مقام سوم هم تیم حجاب به مربیگری خانم پشنگ بدست آورد و این دور از مسابقات به پایان رسید.

در آیین اختتامیه این دور از مسابقات مصطفی عاقل منش رییس هیات والیبال شهرستان رشت و فاطمه اسماعیل زاده نایب رییس بانوان هیات والیبال شهرستان رشت و مرتضی مرادی از ورزشکاران شاخص والیبال شهرستان رشت هم حضور داشتند.

 

رییس هیات والیبال شهرستان رشت هم طی سخنانی کوتاه در آیین اهدای جوایز این دور از مسابقات چهار جانبه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و اعیاد پیش رو ، از برگزاری این چنین مسابقاتی به مناسبت های مختلف ابراز امیدواری و خرسندی کرد و اشاره داشت ؛ مجموعه هیات والیبال شهرستان رشت همواره در کنار شما ورزشکاران و دست اندرکاران برگزار کننده این نوع مسابقات خواهند بود.

 

مصطفی عاقل منش در سخنانی نسبت به تلاش برای جذب اسپانسر و شکل گیری تیم والیبال جهت شرکت در مسابقات لیگ کشوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با ورود بخش خصوصی و حمایت نهادهای دولتی و غیر دولتی بتوانیم برای حضور در مسابقات کشوری جایگاه والیبال شهرستان رشت که بحق شایستگی های زیادی دارد را در سطح کشور به همگان نشان دهیم.

 

رییس هیات والیبال شهرستان رشت ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دور از مسابقات، برگزاری چنین رخدادهای ورزشی در سطح محلات و باشگاه های شهرستان رشت را ارزشمند شمرد و اشاره داشت : هر چه این نوع رقابت ها را در سطح شهرستان رشت افزایش دهیم ، هم شور و نشاط اجتماعی را بین ورزشکاران رشته مهیج و پرطرفدار والیبال افزایش میدهیم و هم در راستای استعدیابی ورزشکاران عزیزمان گام های خوبی را میتوانیم برداریم.