وارش-اسپرت:

غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ آزادگان اعلام کرد که یک هفته دیگر به زمان نقل و انتقالات و تحویل مدارک لیگ دسته اول اضاف شده است.وی اظهارداشت:قرار بر این بود که تا 18شهریور این دو موضوع فیصله یابد اما از آنجایی که از 132 تیمی که زیر مجموعه سازمان لیگ آزادگان است، تا به امروز تنها 10 باشگاه مدارکشان را ارسال کرده اند و 122 باشگاه باقی مانده اند،این مهلت را تا 22 شهریور تمدید کردیم.

بهروان در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم های بسیاری بدهی دارند یا از کمیته انضباطی تعلیق شده اند، بسیاری از باشگاه ها براساس درخواست هیات ها و تیم ها از این استان به آن استان جابجا شده اند و با توجه به اینکه تیم امید در اردو به سر می برد و برخی از این بازیکنان این تیم در لیگ یک حضور دارند و نتوانستند روزهای نقل و انتقالات قرارداد ببندند و همین طور مدارک مورد نظر سازمان لیگ آزادگان از سوی بسیاری از تیم دریافت نشد طی جلسه ای که با کفاشیان و نبی داشتیم قرار بر این شد که به خاطر این مشکلات و همچنین درخواست بسیاری از تیم ها مبنی بر رفت و آمد در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید فطر قرار شد یک فرجه یک هفته ای هم در مهلت ارسال مدارک و هم در نقل و انتقالات اعمال شود. پس به این ترتیب دوشنبه هفته آینده 22 شهریور آخرین مهلت نقل وانتقالات و ارسال مدارک به سازمان لیگ آزادگان است.
وی اضافه کرد بدین ترتیب و با توجه به مشکلات به وجود آمده رقابتهای لیگ دسته اول با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیمها تا 22 شهریور همه ی مدارک خود را تحویل دهند.