وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان : روز شنبه زمین لرزه ای در گوشه ای از این دنیا که اتفاقا جزئی از خاک کشورمان است رخ داد و جان صدها هموطن را گرفت . حادثه ای که بی شباهت به زلزله 31 خردادماه 69 در منطقه رودبار و منجیل نبود !

 

در همین راستا وارش اسپرت به درخواست هواداران پرشور داماش گیلان بیانیه تسلیتی را خطاب به هواداران فوتبال و مردم خطه آذربایجان صادر کرد که متن آن بدین شرح است :

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

((کلُ مَن عَلیها فان))

 

هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان، به نمایندگی از مردم غیور سرزمین گیل و دیلم،دیار سردار بزرگ گیلان میرزا کوچک خان جنگلی،حادثه جانگداز زلزله عصر شنبه مورخه 21/5/1391 استان آذربایجان شرقی (شهرستان های اهر،هریس و ورزقان) که منجر به درگذشت صدها نفر و مجروح شدن بیش از هزار تن از هموطنان روزه دار ما در آستانه سومین شب لیالی قدر گردید را به کلیه هموطنان آذری زبان بویژه خانواده های محترم داغدیده ، تسلیت و تعزیت عرض مینمایند .

 

بیراه نیست که بگوییم هواداران داماش و مردم گیلان خود را در غم این حادثه بیش از سایرین سهیم می دانند چرا که گیلانی ها نظیر چنین روزهای تلخی را در زلزله مهیب و جانسوز 31 خرداد ماه سال 1369 در منطقه رودبار و منجیل تجربه کرده اند و پس از سالها هنوز به یاد آن روزها سوگوار می باشند . مردم گیلان هرگز کمک های بی شائبه ی مادی و معنوی هموطنان را در آن حادثه را فراموش نخواهند کرد.

 

از درگاه ایزد منان برای جان باختگان این حادثه دلخراش،علو درجات و سعادت سرمدی و برای بازماندگان عزیز صبر و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

اِن الله مَع الصابرین…

 

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید