وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : به گزارش وارش اسپرت در پی اتفاقات اخیر باشگاه داماش، کانون هواداران باشگاه داماش گیلان بیانیه‌ای صادر کرده که در زیر می‌خوانید:

نگران آمدن مربی‌ای با کارنامه نه چندان درخشان بودیم/ مدیران باشگاه اختلاف سلیقه را کنار بگذارند

عاشقی پیداست از زاری دل ، نیست بیماری چو بیماری دل

علّت عاشق ز علت ها جداست ، عشق اسطرلاب اسرار خداست

"حضرت مولانا "

مردم شهرباران در این واپسین روزهای سال، که همه با خانه تکانی به استقبال بهار می روند متاسفانه حال و روزی پاییزی دارند! آنها که از نزدیک با خلق و خوی شمالی ها آشنا هستند، نیک می دانند که مردمان این خطه سرسبز کشورمان نه ستیزه جو هستند و نه کینه توز. نه خود رای هستند و نه پرخاشگر. آنها در ایران به خونگرمی شهره هستند و به مهمان نوازی معروف اما یک خط قرمز در همه روابط اجتماعی شان مشهود است و البته جزیی لاینفک در زندگی شان؛ آنها بر سر اصول خود با کسی تعارف ندارند و بر سرش تا پایان جان می جنگند.

 

همه را گفتیم تا برسیم به داستان این روزهای داماش شهر باران. اتفاقاتی که در این چند روز پیرامون عشق مشترکمان روی داد تنها یک علت داشت و دارد و آن اصل غیر قابل تغییری است که مردمان گیلان بر سر بودنش سوگند خورده اند؛ بزرگی عشق شان داماش و حفظ آن به هر قیمتی. چیزی که سال گذشته با همه ی روزهای خاکستری که گذشت موفق به انجامش شدند و امسال نیز مترصدش هستند و سالهای بعد هم. روزی که تغییر و تحول مدیریتی در ابتدای امسال رخ داد همه شادمان شدند که پایان سیه روزی ها فرا رسیده است و البته همچنان آرزومندیم که امیدمان ناامید نشود.

 

اما روزی که مدیران باشگاه یک مربی با کارنامه‌ای نه چندان درخشان را بر مسند امور نشاندن همه دل نگران روزهایی بودند که متاسفانه خلاصه از راه رسید، روزهایی که پیش از آن در یک تیم پرهوادار دیگر کشورمان تجربه شده بود.

روزهایی که ناامیدی رنگ غالب شهرمان شده است. این کانون از روز نخست سعی نمود تا با برگزاری جلسات مشترک هواداران با سرمربی دل مشغولی های آنها را به گوش سرمربی برساند و به ایشان یادآور شود که کار در یک تیم پرطرفدار با تیم‌های دیگر متفاوت خواهد بود ولی کسب نتایج ضعیف از یک سو و مسایل حاشیه ای پیرامون ایشان از سوی دیگر موجب شد تا کاسه صبر این هواداران صبور لبریز شود و عنان کار از دست همه خارج گردد و اتفاقاتی که همه از آن مطلع هستند روی دهد. اتفاقی که اگر فشار کانون هواداران در جلوگیری از آن نبود، شاید خیلی زودتر از اینها رخ می داد.

 

کانون هواداران داماش گیلان ضمن اینکه در این روزهای حساس و سرنوشت ساز همه عاشقان داماش را به خویشتن داری دعوت می نماید،  با اعلام حمایت از حرکت خود انگیخته و مسالمت آمیز هواداران که آنها مشتی بودند نمونه خروار و البته در کمال ادب و احترام اعتراض خود را به عملکرد ضعیف کادر فنی تیم رساندند، از مدیران کلان باشگاه تقاضا می نماید تا با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای و ایجاد همدلی و حمایت همه جانبه از تیم محبوبمان در آستانه نوروز ایرانیان بزرگترین عیدی خود را به مردم گیلان بدهند. امید است تا با اتخاذ تدابیری که در این مواقع انتظارش را داریم هم آرامش به شهرمان بازگردد و هم دلهای نگران مردم دیار باران رنگ بهار به خود بگیرد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید