دیار وارش: کارشناس و پیشکسوت داوری کشورمان، عدم اعلام سه پنالتی برای داماش گیلان در بازی با شهرداری ارومیه را تائید کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی خسروی کارشناس و پیشکسوت کشور با مشاهده ویدئوی سه صحنه مشکوک به پنالتی برای داماش گیلان در دیدار برابر شهرداری ارومیه گفت: در خصوص صحنه ی اول به نظر دروازه بان زمانی که می خواست توپ را دفع کند مهاجم را هم شارژ می کند. این صحنه خیلی واضح نیست، اما به نظر اینطور است.
وی ادامه داد: در صحنه دیگری که اعلام آفساید شد، تیم داوری مسابقه صد در صد اشتباه کرد چرا که مدافع در درون دروازه ایستاده است و دروازه بان به بیرون آمده و به احتمال فراوان داور متوجه مدافع سفید نشده است. اشتباه بزرگی بوده است که باید در ادامه داور اعلام ضربه پنالتی می کرد، اما اعلام آفساید شد.
خطای هند در درون محوطه جریمه هم به طور قطع پنالتی است . بازیکن زمانی که مهاجم توپ را میزند، دستش را کاملا باز میکند و با دست چپ به شکل والیبالی هند می کند.
علی خسروی در انتها از اینکه مهرداد خسروی داور دیدار داماش گیلان و شهرداری ارومیه چنین قضاوتی را انجام داده است، ابراز تعجب کرد.