تراکتورسازی 3-1 داماش گیلان/گل دقیقه 30 محمد غلامی(داماش) – فرزاد حاتمی دقیقه 34 و توسی دقیقه 47(پنالتی)و لوپز در دقیقه 81(تراکتور سازی)

نتیجه ی دیدار رفت: تراکتور 3-2 داماش..هفته ی بیست و یکم لیگ برتر

تماشاگر: 25 هزار نفر- هوا:آفتابی.

داور: غلامرضا جباری.کمک داوران: رسول فروغی و مسعود فرح نیا. داورچهارم:محمدرضا فغانی. ناظر: نادر جعفری

اخطار:مگنو باتیستا دقیقه17 و حسین ابراهیمی دقیقه 25(داماش) سیاوش اکبرپور دقیقه 25 (تراکتور سازی)

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، احسان حاج صفی، امیرحسین صادقی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدینی(از دقیقه 75 فرزاد آشوبی)،مرتضی اسدی، فلاویو لوپز رودریگوتوسی، سیاوش اکبرپور، محمد حسن ابراهیمی(از دقیقه 77مصطفی اکرامی)،فرزاد حاتمی.

 

ترکیب داماش گیلان: محمد محمدی ،محمد مختاری(از دقیقه 83 فرزاد محمدی)،مگنو باتیستا(از دقیقه 65بهنام افشه)،ابوذر رحیمی،جونیور آلوز،محمد آبشک،حسین ابراهیمی،حسین کوشکی،میلاد زنیدپور،جهانگیر عسگری(ازدفیقه ی64محمدرضا مهدوی)،محمد غلامی.

 

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی این شهر رفت که در نهایت این دیدار با حساب 3 بر یک به سود تیم تبریزی خاتمه یافت.

 

داماش در این دیدار در حالی حاضر شد که خلع حضور علیرضا نظیفکار در خط دفاعی کاملا احساس می شد و به نوعی هر سه گل این دیدار بر روی اشتباهات مستقیم یا غیر مستقیم فردی مدافعین به ثمر رسید البته نباید از پنالتی کاملا مشکوکی که داوری این دیدار به سود تراکتورسازی اعلام کرد چشم پوشی کرد تا بار دیگر لطف کمیته داوران نیز شامل حال داماش شهر باران باشد .

 

داماش گیلان که در نیمه اول روندی محتاط تری را برای تیمش در نظر گرفته بود اما با شروع نیمه دوم روند هجومی تری به خود گرفت که این خود باعث زیبا تر شدن بازی در این نیمه نیز شد و موقعیت های مناسبی نیز برای بازیکنان داماش گیلان شکل گرفت که با بی دقتی یا بدشانسی هرگز گل دوم داماش در این مسابقه به ثمر نرسید . شوت حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه که دور از دستان فروزان به تیرک دروازه برخورد کرد را می توان مهمترین موقعیت داماش گیلان در این نیمه دانست.

داماش گیلان با متحمل شدن این شکست با 26 امتیاز و پیش از بازی های فردا با دو رتبه سقوط در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت . داماش شهر باران چهارشنبه 5 بهمن و از ساعت 15:30در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در استادیوم دکتر شهید عضدی رشت از تیم سایپا البرز پذیرایی خواهد کرد.

 

شرح گلها

تراکتور سازی 0-1 داماش: پاس مگنو و نفوذ از جناح چپ توسط ابوذر رحیمی و سانتر زیبای او درون شش قدم با ضربه ی سر چکشی وتمام کننده ی او داماش را به مانند بازی رفت پیش انداخت.

تراکتور سازی 1-1 داماش: شوت پشت هجده قدم فرزاد حاتمی پس از اصابت به حسین کوشکی و گم کردن توپ توسط او در برگشت دوباره به خود حاتمی رسید و اینبار از داخل محوطه ی جریمه با شوتی محکم دروازه ی محمدی را باز نمود

تراکتور سازی 2-1 داماش: حرکت در عمق ابراهیمی داخل محوطه ی جریمه داماش در حالیکه آلوز را در کنار خود داشت به طرز کاملا مشکوک داخل هجده قدم به زمین افتاد که داور نقطه ی پنالتی را نشان داد که این تصمیم با اعتراض همه جانبه ی داماشی ها توام بود.ضربه ی پنالتی را توسی در عکس جهت حرکت محمدی به گل تبدیل کرد

تراکتورسازی 3-1 داماش: فرار از جناح چپ تراکتور و سانتر بر روی دروازه داماش با دفع ناقص محمد مختاری مدافع داماش هم زمان شد و لوپز توپ برگشتی را با یک ضربه ی نوک پا به گل تبدیل کرد.

 

در حاشیه : پس از اعلام پنالتی بر علیه داماش همه ی بازیکنان داماش و نیمکت نشینان از جمله ابراهیمی سرپرست داماش به داور مسابقه اعتراض کردند که در نهایت این اعتراضات منجر به اخراج سرپرست داماش شد . بازیکنان نیز با اشارات خود به اسکوبورد ورزشگاه از داور مسابقه می خواستند تا با دیدن صحنه آهسته از تصمیم خود چشم پوشی کند.