در مرز 31 سالگی به سر می برد و سابقه بازی در تیم هایی نظیر راه آهن، پیکان، گهر درود، داماش گیلان و … را در کارنامه خود دارد. در فصلی که گذشت در پست غیرتخصصی به بازی گرفته شد، اما همیشه به دور از حاشیه بود و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت.

در ادامه مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با امین ترکاشوند را خواهید خواند:

 

varesh-sport.com: چه شد در پایان فصل 89-90 که عملکرد خوبی هم داشتی، از داماش گیلان جدا شدی؟

در آن فصل من جز دو نفر اول تیم از نظر آماری بودم، خودمم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که از داماش جدا شدم. بالاخره لطف آقای دینورزاده بود که گفتند اینجا نباش! 

 

varesh-sport.com: چطور در ابتدای فصل با وجود اطلاع از مشکلات داماش برگشتی؟

سال گذشته وقتی با پیکان به لیگ برتر آمدیم، من در لیست آقای کاظمی بودم و وقتی آقای ابراهیم زاده به پیکان آمدند بازیکنان خودشان را آوردند و من را نخواستند. از شهرستان های رفسنجان ، آبادان و … پیشنهاد داشتم، ولی شرایط خانوادگی ام طوری بود که اجازه نمی داد به شهرستان های دور بروم. در رشت هم خاطره خوبی داشتم و شهر و هوادارانش را دوست داشتم، به این ترتیب تصمیم گرفتم با نظر دوستان به داماش گیلان بیایم.

 

varesh-sport.com: از عملکردت راضی هستی؟

با اینکه بیشتر در پست غیرتخصصی یعنی به عنوان مهاجم بازی کردم خدا را شکر خوب بود. پنج تا پاس گل دادم و دو تا هم پنالتی گرفتم.

 

varesh-sport.com: شرایط باشگاه چطور بود؟

شرایط امکانات و مالی باشگاه یک مقدار اذیت کرد، چون به قول هایشان عمل نکردند! ما چون ساکن و بومی اینجا نیستیم شرایط برای ما سخت تر بود.

 

varesh-sport.com: مبلغ قراردادت چقدر بود؟

قرار بود هفتاد میلیون مبلغ قراردادم باشد و 35 میلیون تومان هم اول فصل برای اجاره خانه بدهند که متاسفانه فصل به پایان رسید اما…

 

 

varesh-sport.com: در کدام بازی های این فصل حس می کنی به همراه تیم، خودت هم نمایش خوبی داشتی؟

از نظر تیمی در بازی صنعت نفت خیلی خوب بودیم که می توانستیم در آبادان با اختلاف این تیم را ببریم که البته داور این اجازه را نداد! اما عملکرد خودم در بازی با اتکا خوب بود که یک پاس گل دادم و یک پنالتی هم گرفتم و در بازی با گل گهرسیرجان در رشت هم خیلی خوب داشتم بازی می کردم و تیم هم در حمله بود که متاسفانه آقای هرندی من را بیرون کشید!

 

varesh-sport.com: به نظر می رسید آقای هرندی اعتقاد چندانی به تو نداشت…

والله خودمم نمی دانم! مثلا پاس گل می دادم، پنج دقیقه بعد بیرون می آمدم. به هرحال نظرشان بود و من هم به نظرشان احترام می گذاشتم و در هیچ تیمی بازیکن حاشیه سازی نبودم اما آقای هرندی خودشان ضرر کردند، چون ما بازیکن هستیم و سرمایه این تیم هستیم.

 

varesh-sport.com: با توجه به اینکه سابقه چندین بار صعود با تیم های لیگ یک به لیگ برتر را داری، پتانسیل موجود در داماش را چگونه دیدی؟

من بعد از بازی اول مان در تبریز به بچه ها گفتم که چهارسال در لیگ یک بازی کردم که با سه تیم به لیگ برتر صعود کردم و معتقدم این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد، متاسفانه از پتانسیل داماش برای صعود به لیگ برتر استفاده نشد!

 

varesh-sport.com: شرایطت برای فصل بعد چطور هست؟

دوست دارم که در داماش بمانم، اما اگر شرایط اینگونه باشد واقعا برای بازیکنان غیربومی قابل تحمل نیست. ایشاالله اگرشرایط تغییر کند و قراردادم را تسویه کنند و شرایط جوری باشد که با زندگی ام سازگاری داشته باشد حتما خواهم ماند و دوست دارم که این اتفاق بیافتد.

 

varesh-sport.com: دیدیم که هم تیمی هایت به شوخی می گویند از فوتبال خداحافظی کن، مگر تصمیم خداحافظی داری؟

تیم ما خیلی جوان است و به جز افشین(چاوشی) ، مهدی(کیانی) و محمد رستمی که تازه به سی رسیده است باتجربه های داماش 26-27 سال دارند ، ما هم سالهای قبل بقیه را اذیت می کردیم، حالا روزگار چرخید و نوبت به ما رسیده است. (با خنده)

 

 

varesh-sport.com: هواداران داماش را در فصل سپری شده چگونه دیدی؟

ابتدا باید بگویم نسبت به چهارفصل پیش که من در داماش بودم، جو هواداری رشت فرق کرده است و الان خیلی باتجربه تر تشویق می کنند و با تشویق هایشان شور و هیجان را به زمین منتقل می کنند. به شخصه واقعا از بازی کردن در داماش با وجود چنین هوادارانی لذت می برم. لازم می دانم تشکر کنم از همه هواداران با اینکه بالای جدول نبودیم، اما هیچ وقت تیم را تنها نگذاشتند و هم اینکه شرایط تیم را درک کردند. امیدوارم داماش در فصل بعد تقویت شود تا با کمک هواداراش به لیگ برتر برگردد.